تولید انبوه آیفون ۱۲ یک ماه به تاخیر افتاد

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اپل تولید انبوه آیفون ۱۲ را یک ماه به تعویق انداخته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل چندی پیش از طراحی یک گوشی جدید با نام آیفون ۱۲ خبر داد. این دستگاه که تاکنون تنها اطلاعات و حدس‌هایی از آن در فضای مجازی منتشر شده است، نسل بعدی ادامه دهنده مسیر گوشی‌های پیشین این شرکت است. گفته می‌شود گوشی جدید اپل قرار است یک طراحی انقلابی داشته باشد و با این کار محصولات اپل را بیشتر از گذشته در میان کاربران محبوب کند. به تازگی خبر جدیدی از این گوشی به دست ما رسیده است.

به تعویق افتادن تولید انبوه گوشی جدید اپل

براساس گزارش یکی از خبرگزاری‌های فناوری، اپل تولید انبوه آیفون ۱۲ را به مدت ۱ ماه به تعویق انداخته است. این بدان معنی است که احتمالاً آیفون ۱۲ دیرتر از حد معمول، احتمالاً تا اواخر اکتبر عرضه خواهد شد.

این اطلاعات یک هفته پس از گزارش داخلی اپل توسط Ming-Chi Kuo مبنی بر تاخیر ۱ ماهه در تولید آیفون ۱۲، علی رغم ادعا‌های قبلی مبنی بر ادامه تولید به طور معمول، منتشر شده است.

کاهش تخمین‌های تولید اپل تا پایان سال

گزارش مذکور در بخشی از مطالب ذکر کرده است که اپل تخمین‌های تولید برای ماه‌های ژوئیه تا پایان سال را ۲۰ درصد کاهش داده است.


بیشتر بخوانید:  احتمال به خطر افتادن امنیت کاربران با استفاده از برنامه ردیاب کرونا


تولید انبوه آیفون ۱۲ یک ماه به تاخیر افتاد

طراحی انقلابی جدیدترین نسل گوشی‌های اپل

آیفون ۱۲ اپل، بزرگترین تغییر در گوشی‌های این شرکت از آیفون X در سال ۲۰۱۷ خواهد بود. این دستگاه دارای یک طراحی جدید با الهام از iPad Pro خواهد بود، با لبه‌های تیز و حاشیه‌های تخت و در ابعاد جدید که گفته می‌شود طرفداران بسیاری پیدا خواهد کرد. این دستگاه چند مدل با اندازه‌های مختلف خواهد داشت که یکی ۵.۴ اینچ، دیگری ۶.۷ اینچ و دو مدل دیگر ۶.۱ اینچ خواهند بود. سیستم این گوشی همچنین بر پایه فرآیند TSMC در مدل‌های پرو، پشتیبانی 5G، دوربین LiDAR را به ارمغان می‌آورد و تراشه جدید ۵ نانومتری Apple A14 را درون خود جای داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار