مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام :

بانک اطلاعاتی کمیته امداد از نیازمندان نحوه خدمت رسانی به آنان را آسان کرده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: بانک اطلاعاتی دقیق کمیته امداد از وضعیت خانواده‌های نیازمند و مددجوی استان نحوه خدمت رسانی به این قشر برای دستگاه‌های دیگر را آسان کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در دیداری که به منظور هم اندیشی در خصوص نحوه مشارکت و دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان و پویش ایران همدل با خسروزاده رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان صورت گرفت گفت: این نهاد دستگاهی با وظایف مشخص و دارای اطلاعات دقیق از وضعیت نیازمندان استان است که این بانک اطلاعاتی ظرفیت مهمی برای شناسایی نیازمندان و وضعیت زندگی آن‌ها به حساب می‌آید.

او افزود: اعتماد عموم مردم و افراد خیر و نیکوکار به کمیته امداد باعث شده است که این نهاد در زمینه کاهش فقر و گره گشایی از وضعیت خانواده‌های نیازمند موفق باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام راه اندازی پویش‌هایی با موضوع کمک به محرومین و نیازمندان استان را اقداماتی ارزشمند برشمرد که علاوه بر رفع نیاز‌های آنان، باعث تقویت حس همدلی و همبستگی اجتماعی می‌شود.

علی شائی ادامه داد: البته در چنین شرایطی و با افزایش پویش‌های عمومی در جامعه برای کمک به نیازمندان باید مواظب بود تا موازی کاری صورت نگیرد تا اینگونه کمک‌ها اثرگذار باشد.

او با عنوان اینکه جامعه ورزش و جوانان استان همواره در پویش‌های انسان دوستانه در راستای کمک به نیازمندان پیشقدم بوده است تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز این اداره کل و جامعه ورزشو جوانان استان با پیوستن به پویش ایران همدل و با استفاده از ظرفیت گروه‌ها و سمن‌های نوعدوست اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای توزیع در بین نیازمندان کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: این کمک‌ها به زودی با مشارکت جامعه ورزشی و با همکاری کمیته امداد در بین افراد نیازمند و محروم استان توزیع خواهند شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.