مدیرعامل شرکت ساتکاب مطرح کرد؛

گسترش فعالیت‌های برون مرزی صنعت آب و برق کشور

علاءالدینی گفت: صنعت آب و برق در حال حاضر با استاندارد‌های بین‌المللی توانایی فعالیت در خارج از کشور را دارد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدولی علاءالدینی مدیرعامل شرکت ساتکاب با اشاره به تلاش این شرکت به منظور رفع خلا‌های بوجود آمده برای فعالیت هرچه بهتر شرکت‌های ایرانی در بازار‌های خارجی، گفت: آب و برق زیرساخت همه فعالیت‌ها است و تعامل ساتکاب با صندوق ضمانت صادرات ایران در سال جهش تولید می‌تواند خدمات بزرگی را به صنعت آب و برق ارائه کند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ساتکاب در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با صندوق ضمانت صادرات ایران با اشاره به اینکه صنعت آب و برق در حال حاضر با استاندارد‌های بین‌المللی توانایی فعالیت در خارج از کشور را دارد، گفت: امروزه تجهیزات صنعت آب و برق ۹۵ تا ۹۸ درصد در داخل کشور تولید می‌شود.


بیشتر بخوانید: بهره‌برداری از ۲ میلیون بشکه از مخازن ذخیره نفت خام تا پایان سال


علاءالدینی با اشاره به سهامداری ساتکاب در بیش از ۲۰۰ شرکت تخصصی، افزود: یکی از این شرکت‌ها مپنا است که جزء چهار شرکت برتر نیروگاه‌ساز گازی دنیا است.

او با بیان اینکه در بخش خدمات فنی و مهندسی شرکت‌های ایرانی متخصصی به عنوان مشاور در پروژه‌های خارجی حضور دارند، ادامه داد: ساتکاب تلاش کرد خلاء‌های بوجود آمده را جهت فعالیت هرچه بهتر شرکت‌های ایرانی در بازار‌های خارجی برطرف کند.

مدیرعامل ساتکاب یکپارچه‌سازی نظام بیمه، توسعه صادرات، حمایت از ساخت داخل و یکپارچه‌سازی فناوری اطلاعات را از عمده محور‌های عملیاتی ساتکاب برشمرد و ابراز امیدواری کرد حمایت صندوق بتواند برای حضور شرکت‌ها در بازار‌های جهانی در شرایط فعلی راهگشا باشد.

علاءالدینی تصریح کرد: آب و برق زیرساخت همه فعالیت‌ها است و تعامل با صندوق ضمانت صادرات ایران در سال جهش تولید می‌تواند خدمات بزرگی را به صنعت آب و برق ارائه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبرسانی ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار