گزینه‌های داخلی و خارجی هدایت تیم ملی والیبال مشخص شدند + فیلم

پس از فسخ قرارداد کولاکوویچ با تیم ملی والیبال، فدراسیون قرار است سرمربی جدید را از میان گزینه‌های داخلی و خارجی انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران این روز‌ها به دلیل نداشتن سرمربی شرایط خاصی دارد و با وجود تعطیلی مسابقات بین المللی به دلیل شیوع ویروس کرونا توجه‌  والیبالدوستان را به سمت خود جلب کرده، زیرا انتخاب سرمربی برای آن به یک سوال بزرگ در ذهن بسیاری تبدیل شده است.

 ابتدا انتظار می‌رفت تا تنها تمرکز فدراسیون بر انتخاب سرمربی خارجی باشد، اما اکنون گزینه‌های ایرانی هم مطرح شده به طوری که حتی شنیده شده قرار است در سومین جلسه‌ای که برای انتخاب سرمربی تیم ملی انجام می شود گزینه‌های ایرانی هم مورد بررسی قرار بگیرند.  

تاکنون برای هدایت تیم ملی گزینه هایی چون آنجلو لورزنتی، فردیناندو دی جورجی، لورنزو برناردی و روبرتو پیازا مطرح شده اند و از گوشه و کنار‌ها به گوش می‌رسد که نفراتی، چون پیمان اکبری، سعید رضایی، رحمان محمدی راد و بهروز عطایی هم در میان گزینه‌ها قرار دارند.  

ظاهرا مشکلات مالی باعث شده تا فدراسیون والیبال نیم نگاهی به گزینه‌های ایرانی هم داشته باشد. محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که این روز‌ها خودش با حواشی خاصی رو به رو است کار سختی برای انتخاب سرمربی دارد، زیرا والیبال ایران این روز‌ها جایگاه خاصی در جهان دارد و انتخاب سرمربی کار آسانی نیست.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار