سازمان بسیج سازندگی حافظ نهال‌های کاشته شده در کانون‌های ریزگرد

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران، با تمام توان و قدرت نسبت به مراقبت، نگهداری و آبیاری نهال‌های کشت شده در کانون‌های گردوغبار تلاش می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان به بازدید از اقدامات کنترل و مقابله با گرد و غبار در کانون‌های ریزگرد در جنوب و جنوب شرق اهواز به همراه کوروش کیانی مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران ولیعصر (عج) با تمام توان و قدرت نسبت به مراقبت، نگهداری و آبیاری نهال‌های کشت شده از سوی این سازمان در اولویت کاری قرار دارد.

کوروش کیانی مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان بیان کرد: در فرصت باقیمانده انتظار می‌رود سازمان بسیج سازندگی استان نسبت به اجرای بخشی از عملیات مقابله و کنترل گرد و غبار در کانون‌های ۳ و ۴ با منشأ داخلی اقدام نموده و این مشارکت تاثیر بسزایی در کاهش گرد و غبار و آثار زیان بار آن در سطح استان خوزستان بخصوص کلانشهر اهواز و حومه خواهد گذاشت.

کیانی اظهار داشت: انتظار داریم همانند گذشته سازمان آب برق استان، سایر دستگاه‌ها و ساکنین روستا‌های اطراف کانون‌های گرد و غبار در اجرای این پروژه مهم مشارکت لازم را داشته باشند.

در این بازدید ۲ قطعه از قطعات نهال کاری شده در روستای طویل را به نام و یاد بود سردار شهید 'قاسم سلیمانی'و دیگری به نام شهدای شهرستان کارون مزین و نامگذاری شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.