افشای تصاویر واقعی Velvet، گوشی هوشمند جدید ال‌جی

به تازگی تصاویر واقعی گوشی Velvet در فضای مجازی منتشر شده و اطلاعات تازه‌ای را در اختیار ما قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ال‌جی برای معرفی گوشی جدید خود به روش‌های قدیمی خود روی آورده است. این بدان معناست که تاکنون چند بار Velvet توسط ال‌جی پیش از رونمایی رسمی، معرفی شده است. مراسم رونمایی رسمی و اصلی برای تاریخ ۷ مه برنامه ریزی شده است. این در حالی است که زمان عرضه آن ۱۵ مه خواهد بود.

انتشار تصویر زنده Velvet

از همه این اطلاعات که بگذریم باید بگوییم که ساعاتی پیش تصاویر واقعی این دستگاه در فضای مجازی فاش شده است. این تصاویر که از کره درز پیدا کرده، به صورت واقعی و زنده Velvet ال‌جی را به نمایش می‌گذارد تا ما دیگر هیچ سوالی از طراحی بدنه آن در ذهن نداشته باشیم. در ادامه این تصاویر را که از اطلاعات تازه‌ای در اختیار ما قرار می‌دهند، مشاهده می‌کنید:

افشای تصاویر واقعی Velvet، گوشی هوشمند جدید ال‌جی


بیشتر بخوانید: فاش شدن تصویر پنل جلویی LG Velvet به همراه اطلاعات دیگری از آن


اطلاعات به دست آمده از گوشی جدید ال‌جی

در تصاویر فاش شده ما می‌توانیم دستگاه جدید ال‌جی را در دو رنگ سفید و طوسی تیره مشاهده کنیم. همچنین از آن‌جایی که تصاویری از درون بدنه نیز وجود دارد، ما علاوه بر بیرون گوشی، داخل آن را نیز مشاهده می‌کنیم. درون این گوشی بخشی که به شارژ بی‌سیم مربوط است دیده می‌شود. کسی که این گوشی‌ها را در دست داشته، تصمیم گرفته است که لایه شیشه‌ای روی دستگاه را برداشته و داخل آن را به علاقه‌مندان نشان دهد. باتری دستگاه نیز در زیر آن دیده می‌شود. علاوه بر این‌ها ما حتی می‌توانیم دوربین سه گانه دستگاه را نیز مشاهده کنیم.

حالا که صحبت از دوربین شد باید به شما بگوییم که LG Velvet دارای یک شوتر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که به وسیله یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. همچنین درون این دستگاه از یک تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G استفاده شده است. صفحه نمایش ۶.۸ اینچی گوشی جدید ال‌جی دارای پنل ۲۰.۵:۹ است و ظرفیت باتری آن ۴۳۰۰ میلی‌آمپر اعلام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت ال جی ، گوشی Velvet
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار