فرماندار قوچان:

جای نگرانی برای اهالی روستای دیزادیز نیست/ بازگشایی تمام مسیرها

فرماندار قوچان گفت: سیل شب گذشته در روستای دیزادیز خسارت های فراوانی رابه وجود آورده است اما وضعیت اهالی روستا خوب وجای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، هادی رجایی نیا فرماندار قوچان در خصوص وضعیت مردم روستای دیزادیز، با بیان اینکه وضعیت اهالی دیزادیز خوب است و جای نگرانی وجود ندارد، اظهار کرد: دیشب نیروهای امدادی و کمک رسانی به منطقه اعزام شده اند، همچنین تمام مسیرها منتهی به این روستای باز و رفت و آمد انجام می‌شود.

فرماندار قوچان با اشاره به اینکه بارش در روستاهای مجاور خسارتی نداشته است، افزود: بارندگی در روستاهای مجاور نیز داشته ایم اما باعث خسارت نشد.

در ادامه مسعود برازنده، رئیس هلال احمر قوچان بیان کرد: در پی بارش شدید باران و تگرگ طی دیروز پنج واحد مسکونی در روستای دیزادیز دچار آبگرفتگی شده بود که با همت نیروهای هلال احمر و با همکاری اهالی روستا تخلیه شد.

او افزود: با توجه به شدت سیل چند خودرو که در یکی از کوچه‌های روستا پارک شده بودند جا به جا شده و باعث انسداد کوچه و ورود آب به منازل شده بود.

رئیس هلال احمر قوچان در خصوص خسارت وارد شده به روستای دیزادیز، بیان کرد: به تعدادی از دام‌های روستاییان خسارت وارد شده، همچنین هنوز اقدامات برای برآورد خسارات ادامه دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.