معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت:

خوابگاه‌ها آمادگی لازم برای پذیرش دانشجویان را دارند

قائمی گفت: به منظور پیروی از تصمیم ستاد مقابله با کرونا خوابگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود، هر چند ما آمادگی لازم برای پذیرش دانشجویان را داریم.

احمد قائمی معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه بازگشایی خوابگاه‌ها بیان کرد: هر زمان که وزارت علوم یا ستاد مقابله با کرونا دستور به بازگشایی خوابگاه‌ها دهند ما آماده پذیرش و حضور دانشجویان علم و صنعت در این دانشگاه هستیم؛ چرا که زندگی جمعی دانشجویان با این روش در خطر خواهد افتاد.

قائمی تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت در حال امکان سنجی و بررسی‌های لازم برای حضور دانشجویان مقطع دکتری به صورت پراکنده در خوابگاه هاست تا تکلیف دانشجویان این مقطع را روشن کنیم، البته بحث گواهی سلامت، نحوه رفت و آمد دانشجویان و دستور العمل بهداشتی را برای دانشجویان فراهم کرده ایم، اما به علت اطلاعیه وزارت علوم و ستاد مقابله با کرونا خوابگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود، هر چند ما آمادگی لازم برای پذیرش دانشجویان را داریم.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: بحث مسئله زندگی جمعی دانشجویان مطرح است و به همین علت خوابگاه‌ها بازگشایی نمی‌شوند تا مشکلاتی برای این قشر به وجود نیاید.

او درباره وسایل باقی مانده دانشجویان این دانشگاه در خوابگاه‌ها گفت: دانشگاه علم و صنعت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است تا دانشجویان در هر زمانی می‌توانند با مراجعه به خوابگاه‌ها وسایل مورد نیاز خود را از مسئولان خوابگاه‌ها تحویل بگیرند.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به روند تعمیرات خوابگاه‌ها در این دانشگاه اظهار کرد: شرایط موجود بسیار خاص است، اما دانشگاه کار‌های تعمیراتی، رنگ آمیزی، رفع مشکلات سالن غذا خوری و تعمیرات لازم در برخی خوابگاه‌ها را انجام داده است. تعمیرات اساسی در تابستان‌ها انجام می‌شود، اما تعمیرات جزئی، ضدعفونی خوابگاه ها، کار‌های خدماتی و ... به صورت منظم و مرتب انجام می‌شوند. از آن جایی که وسایل دانشجویان داخل خوابگاه است بدون اجازه نمی‌توانیم وارد اتاق‌ها شویم؛ بنابراین هیچ اقدامی برای رفع مشکلات داخل خوابگاه‌ها انجام نداده ایم.


بیشتر بخوانید: 

وضعیت خوابگاه‌ها در سال تحصیلی جدید/ آیا خوابگاه‌های دولتی و غیردولتی از ظرفیت کافی برای ورودی‌های جدید برخوردارند؟

خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس بازگشایی نشده است

دانشجویان تربیت مدرس خوابگاه‌ها را تخلیه کنند

آغاز به کار مراکز مشاوره در خوابگاه‌ها/ طرح دانشگاه بدون دخانیات به کجا رسید؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار