آغاز ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان رضوی

ثبت نام شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،جعفر حسینی مدیرکل اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، گفت: ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز و تا ۱۶ خردادماه امسال از طریق آدرس my.oghaf.ir ادامه دارد.

او افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان (برادران)، دعاخوانی، همسرایی و هم خوانی قران کریم (برادران)، و تفسیر عمومی قرآن برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف استان ادامه داد: مرحله شهرستانی مسابقات از ۲۴ خرداد تا ۲۷ تیر ماه، مرحله استانی از ۱ مرداد تا ۲۱ شهریور و مرحله نهایی و مسابقات ملی قران کریم پاییز ۹۹ برگزار می‌شود.

حسینی بیان کرد: داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام و مشغول به تحصیل نبودن در مقاطع روزانه آموزش و پرورش یکی از شرایط شرکت در این مسابقه است.

او تصریح کرد:این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، و در این دوره از مسابقات، مرحله شهرستانی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و برای خراسان رضوی، ۹ منطقه برای برگزاری این دوره از مسابقات تعیین شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان تاکید کرد: زمان بندی مسابقات با ستاد ملی کرونا کاملا هماهنگ است و در صورت اعلام این ستاد امکان تغییر در زمان بندی اجرای مسابقات هم وجود دارد.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.