توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در مرحله دوم طرح "همت جوانانه - کمک مومنانه" یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اردبیل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال تهیه شده و در میان محرومین و نیازمندان استان اردبیل توزیع شد.

او با بیان اینکه اولویت ما برای توزیع بسته‌های معیشتی، روستا و بخصوص نقاط محروم استان است افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا این بسته‌های معیشتی تا اندازه زیادی می‌تواند از مشکلات اقشار کم برخوردار را کاهش دهد که دراین راستا سازمان‌های مردم نهاد، سازمان بسیج ورزشکاران و خیرین ورزشی کمک یار اداره کل ورزش و جوانان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: این طرح همزمان در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌شود که یک سوم جمعیت استان اردبیل تحت پوشش قرار می‌گیرند.

انوشیروانی تصریح کرد: بسته‌های توزیع شده شامل؛ برنج، قند، روغن، رب و ماسک هستند که با مشارکت سمن‌های جوان بسته بندی و در مناطق کم برخوردار استان اردبیل توزیع می‌شود.

او با اشاره به ادامه دار بودن این کمک‌های مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان، افزود: دراین طرح ۳ هزار و ۷۰۰ خانوار طی ۳ مرحله تحت پوشش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار