امدادرسانی به یک هزار و ۷۷۱ حادثه دیده ازسوی نجاتگران هلال احمر استان اصفهان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به یک هزار و ۷۷۱ حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در طول هفته گذشته پوشش امدادی ۴۱ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است، افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به یک هزار و ۷۷۱ حادثه دیده کردند.

او در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی ششم لغایت سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری اشاره و خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی ۱۹ حادثه جاده‌ای، ۸ حادثه شهری، ۶ مورد خدمات حضوری، ۳ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۳ حادثه سیل و آبگرفتگی و ۲ حادثه کوهستان توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه در طول این مدت ۴ مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۱۶۲ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۳ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در ماموریت‌های یادشده مشارکت داشته اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.