۳۶۰ حلقه لاستیک تشویقی بین رانندگان کالا‌های اساسی توزیع شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از اول اردیبهشت ۹۹ تاکنون، ۳۶۰ حلقه لاستیک تشویقی بین رانندگان حمل کالا‌های اساسی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی‌نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه ۹۹، کار توزیع لاستیک تشویقی بین رانندگان حمل کالا‌های اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) آغاز و در این زمینه نسبت به توزیع لاستیک اقدام شده است.

او با بیان اینکه با آغاز اجرای این طرح تاکنون ۳۶۰ حلقه لاستیک میان رانندگان توزیع شده است، بیان داشت: رانندگان کامیون‌هایی که خودروی آن‌ها دارای ۳ فقره بارنامه حمل کالا‌های اساسی و ۳ هزار کیلومتر کارکرد از مبدا بندر امام خمینی (ره) باشد، می‌توانند با مراجعه به پایانه بار و در دست داشتن کارت هوشمند، کارت ماشین و کپی برگ سبز خودرو نسبت به دریافت لاستیک تشویقی اقدام کنند.

بهرامی‌نیا با بیان اینکه شرایط دریافت لاستیک تشویقی این رانندگان به صورت سیستمی بررسی می‌شود و در صورت داشتن شرایط، حواله را دریافت خواهند کرد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۴۲۶ هزار و ۴۸۰ تن کالای اساسی توسط ۵۷ هزار و ۱۵۴ دستگاه کامیون به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.