کرونا همچنان یقه اصناف پر خطر را گرفته است

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: صنف‌هایی که بیشترین آسیب را از تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا دیده اند همچنان تعطیل اند.

علیزاده رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: صنف هایی، چون تالار‌های عروسی، مزون‌های عروس، گیم نت‌ها و آرایشگاه زنانه و مردانه که حدود ۷۰ روز است تعطیل می‌باشند، آسیب دیده‌ترین اصناف از تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا هستند.

او با اشاره به این که تا کنون از سوی دولتمردان هیچ گونه سبد حمایتی و یا تسهیلات بانکی به این صنف‌ها تعلق نگرفته است افزود: آن‌ها هنوز مجوز‌های لازم را برای آغاز به کار را دریافت نکرده اند.

علیزاده با بیان این که صنف‌های گفته شده جزء صنوف پر خطر می‌باشند اظهار کرد: با ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی توسط ستاد ملی کرونا این صنف‌ها می‌توانند فعالیت‌های خود را از سر بگیرند.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی همچنین ادامه داد: مشکلات صنف‌های آسیب دیده از طریق چندین مصاحبه و مکاتبه به مسئولین ابلاغ و منتقل شده است و باید منتظر ماند و دید که دولتمردان و مسئولین برای رفع مشکلات این صنوف چه تصمیماتی خواهند گرفت.

ویروس کرونا از اسفند ماه وارد خراسان جنوبی شده و بسیاری از اصناف را از دو ماه پیش تعطیل کرده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار