بازدید استاندار خراسان‌رضوی از پدیده شاندیز

استاندار و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از مجموعه پدیده شاندیز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی و غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری استان  از بخش‌های مختلف مجموعه پدیده شاندیز  بازدید کردند.
 
علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی روز سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های اقتصادی شرکت پدیده در  شاندیز گفت: امروز مفتخر هستیم که اعلام کنیم شرکت پدیده شاندیز چشم انداز روشنی پیش رو دارد و سهامداران می‌توانند از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با بازگشایی نماد این شرکت با نام گشان اقدام به خرید و فروش سهام کنند.
 
او افزود:  دریک سال و سه ماه گذشته ۴۰ جلسه با هدف و موضوع رسیدگی به وضعیت شرکت پدیده شاندیز در خراسان رضوی و در سطح ملی برگزار شده است ،اهمیت دادن به اوضاع ۱۲۱ هزار سهامدار این شرکت و احقاق حقوق آنان در قالب قانون موجب چنین توجهی به این شرکت شده است.

استاندار خراسان رضوی در خصوص مزیت‌های اقتصادی شرکت پدیده شاندیزادامه داد: این شرکت تنها شرکتی در کشور است که در شرایط فعلی هیچ گونه بدهی ندارد.

رزم حسینی بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های مثبت اقتصادی پدیده می‌توان به احقاق حقوق سهامداران و واگذاری سهام جبرانی به آنان طبق انتظار قبلی و وعده‌های انجام شده اشاره کرد و این واگذاری در راستای حمایت از مردم بود که با اعتماد اقدام به مشارکت در اجرای پروژه عمرانی در راستای آبادانی استان کردند.

او  تصریح کرد:شرکت پدیده شاندیز یک شرکت گردشگری - خدماتی است و دارنده دارایی‌های بسیار ارزشمندی است که این امر باید مورد توجه سهامداران آن قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی از دیگر مزیت‌های این شرکت را حمایت رییس جمهوری و حکومت از آن دانست و تاکید کرد:مصوبات سران سه قوه برای شرکت پدیده شاندیز که با هدف حمایت از سهامداران انجام شد برای هیچ شرکتی در کشور سابقه ندارد.

رزم حسینی با اشاره به لزوم مصوبه فراقانونی سران قوا در در خصوص شرکت پدیده شاندیز اظهار کرد: تامین اعتبارات مورد نیاز شرکت برای پیشرفت توسط بانک‌ها و تمرکز کلیه پرونده‌های شکایت با موضوع پدیده در دادگستری مشهد از جمله بند‌های مصوبه مذکور است.

اوتصریح کرد: بی شک بازگشایی نماد پدیده در فرابورس همزمان با دوران طلایی بورس در کشور نقطه عطف و دورنمای روشنی را برای این شرکت و توسعه آن و سهامداران صبورش نمایان می‌کند.


تداوم حمایت از پدیده

غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در جریان این بازدید و برگزاری نشست مشترک با اعضای جدید هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز گفت: سهامداران پدیده به طور قطع صدمه دیده‌اند، اما مطمئن باشند صبرشان نتیجه داده و دلگرم باشند که روز‌های خوش و روشنی پیش روی آنهاست.

او  با بیان این که حمایت‌هایی که در سطوح و بخش‌های مختلف از این شرکت انجام شده همچنان ادامه دارد افزود: از امروز به بعد فعالیت پدیده با محوریت مدیران و سهامداران این مجموعه ادامه پیدا می‌کند و دیگر قرار نیست ما برای آینده بالندگی و رونق پدیده تصمیم بگیریم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: حمایت از این شرکت به عنوان یک بخش مهم در اقتصاد و توسعه اقتصادی خراسان رضوی ادامه دارد و امید داریم که خیر و برکت ناشی از آن، این شرکت را با توجه به جایگاه اقتصادی اش به رونق مورد نظر برساند.

صادقی با بیان این که رساندن پدیده به مرحله امروز بدون حتی یک ریال استفاده از منابع دولتی انجام شده است افزود: اگر شرکت پدیده در گذشته دارای نقاط منفی از جمله بی قانونی و عدم شفافیت بود امروز از جهات مثبت و مزایای اقتصادی اش یک پدیده است.

او با بیان این که خدمات استاندار خراسان رضوی در دوران تصدی استانداری کرمان در قلعه گنج این استان به یادماندنی است تصریح کرد: اصلاح وضعیت شرکت پدیده و نقش آن برای اقتصاد خراسان رضوی بی شک پدیده را به قلعه گنج خراسان رضوی تبدیل می‌کند.
 

عضو هیات مدیره شرکت بین المللی پدیده شاندیز نیز گفت: شفافیت در عمل و گفتار و ارائه اطلاعات صحیح به سهامداران از این پس ملاک عمل و رفتار در این شرکت است.

علی کریمی اظهار داشت: وجود بیش از ۵۴۷ فقره سند متعلق به شرکت پدیده و وجود بیش از ۱۲۰ هزار سهامدار در سراسر کشور نشان از جایگاه و اهمیت این شرکت دارد.

وی تاکید کرد: در مسیر ۶ ماهه برای ورود به بورس در عرض یک ماه نشان از اوج همکاری‌ها در سطح ملی برای فراهم شدن زمینه رشد و بالندگی شرکت پدیده دارد.

نماد معاملاتی شرکت بین‌المللی پدیده شاندیز با عنوان "گشان" در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران از چهار روز دیگر در روز ۲۰ اردیبهشت ماه بازگشایی می‌شود.
 
 
بازدید استاندار خراسان‌رضوی از پدیده شاندیز
 
بازدید استاندار خراسان‌رضوی از پدیده شاندیز
 
بازدید استاندار خراسان‌رضوی از پدیده شاندیز
 
بازدید استاندار خراسان‌رضوی از پدیده شاندیز
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار