بسته اخبار حوادث ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۹؛

دستگیری ۶ سارق مسلح در جنوب شرق کشور /قاتل مسلح جوانی ۲۶ ساله در دلگان دستگیر شد

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروزچهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان مسلح در جنوب شرق کشور

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهرو چابهاردر عملیات‌هایی مجزا، ۶ سارق مسلح و به عنف دستگیر و ۱۹ فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور کشف شد.

سردار محمد قنبری  ظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طی هفته گذشته، با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی شهرستان‌های "زاهدان"، "ایرانشهر"و "چابهار"در عملیات‌هایی مجزا، ۶ سارق مسلح و به عنف، دستگیر و ۱۹ فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور کشف شد.

اوافزود: در پی دستگیری این سارقان، یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۱۲ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه به همراه تعدادی سلاح و مهمات، و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

کشف ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق 

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه سواری پژو پارس خبر داد.

سرهنگ حمید نوری گفت: روز گذشته مأموران یگان تکاوری این شهرستان هنگام گشت زنی در محدوده سه راهی"نیکشهر" به ۲ دستگاه پژو پارس مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او  افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۹۹ طاقه پارچه، یک هزار و ۶۵ عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه و ۹ دستگاه دوچرخه قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ نوری تصریح کرد: ارزش تقریبی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو‌ها توقیف و ۲ فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او  قاچاق کالا را به عنوان تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور نام برد و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

قاتل مسلح جوانی ۲۶ ساله، پس از ۱۴ ماه فرار دستگیر شد

فرمانده انتظامی دلگان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان، قاتل مسلح جوانی ۲۶ ساله، پس از ۱۴ ماه فرار دستگیر شد.

غلامرضا نورا  اظهار کرد: در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۷ و در پی گزارش یک فقره قتل عمد مسلحانه در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان دلگان بلافاصله تیمی ازکار آگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

او  افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل، جسد جوانی ۲۶ ساله را که آثار گلوله بر روی بدن او مشهود بو روئیت و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

فرمانده انتظامی دلگان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تحقیقات تخصصی از خانواده مقتول و جمع آوری سرنخ‌های موجود، عامل این جنایت، که از مدت‌ها قبل بر سر یکسری مسائل مالی با مقتول اختلاف داشته بود راشناسایی و مشخص شد این فرد پس از ارتکاب به جنایت از این استان به مکانی نامعلوم گریخته است.

نورا بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی که در صدد دستگیری، این قاتل فراری بودند چند روز قبل اخباری را مبنی بر تردد او در سطح شهرستان دریافت و دستگیری اش را دستور کار قرار دادند.

او  در ادامه گفت: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس، مخفیگاه قاتل در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و متهم صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۱۴ ماه فرار دستگیر شد.

او با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلاش و مقداری مهمات در مخفیگاه این قاتل ۲۷ ساله خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار