کرونا ویروس بیش از ۵۰ نفر خوزستانی دیگر را بیمارستان نشین کرد/استان در وضعیت قرمز قرار دارد

رئیس بیمارستان رازی اهواز گفت: در ساعات پایانی شامگاه چهارشنبه، بیش از ۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این بیمارستان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهنگ کره بندی رئیس بیمارستان رازی اهواز در خصوص آخرین وضعیت ابتلا به بیماری کرونا ویروس در خوزستان گفت: علیرغم تاکید به رعایت نکات بهداشتی و خودداری از تردد‌های غیرضروری، همچنان شاهد بی توجهی مردم به هشدارها، رعایت نکردن فاصله اجتماعی و رفت و آمد‌های غیرضروری هستیم.

او افزود: تا ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه، حدود ۱۰۰ بیمار با علائم تنفسی و مشکوک به کرونا به بیمارستان مراجعه کردند که از این تعداد مراجعه کننده، ابتلا بیش از ۵۰ نفر آن‌ها تایید شد و در بیمارستان رازی به منظور درمان بستری شدند.

کره بندی با بیان اینکه شدت ابتلا به بیماری ویروس کرونا نشان دهنده وضعیت قرمز استان خوزستان بیان کرد: در صورتیکه مردم همچنان به هشدار‌های بهداشتی بی توجه باشند، مهار و کنترل آن سخت خواهد شد، لذا از مردم خواهشمندیم با خودقرنطینگی به ریشه کنی این بیماری با کادر پزشکی و درمانی همکاری کنند.

براساس این گزارش؛ در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۹، ۱۷۶ نفر در استان خوزستان به کرونا ویروس مبتلا شدند و تعداد مبتلایان به این بیماری به ۳ هزار و ۷۳۲ نفر رسید، ضمن اینکه با جان باختن ۱۲ نفر طی مدت مذکور، تعداد فوتی‌ها بر اثر ابتلا به کرونا به ۲۵۳ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرادررسانه ی ملی مطرح نمیشه؟