نسخه جدید اساسینز در فروشگاه اپیک گیمز به فروش خواهد رسید

شرکت یوبیسافت به تازگی اعلام کرد که قصد دارد بازی Assassin's Creed Valhalla را در فروشگاه اپیک گیمز به فروش برساند و این بازی در استیم فروش نخواهد داشت.

نسخه جدید اساسینز در فروشگاه اپیک گیمز به فروش خواهد رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت با انتشار اخبار مربوط به بازی Assassin's Creed Valhalla توانست پربازدیدترین اخبار دنیای بازی‌های رایانه‌ای این هفته را از آن خود کند. طبق اعلام شرکت یوبیسافت این بازی برای نسل بعدی و نسل فعلی کنسول‌ها ساخته شده است و بنابراین باید شاهد سود بسیار بالای حاصل از فروش بازی  Assassin's Creed Valhalla برای یوبیسافت باشیم؛ داستان این بازی در دریاهای شمالی کشور انگلستان جریان خواهد داشت و روایتگر زندگی وایکینگ‌ها است.

همانطور که تمامی گیمرهای مجموعه اساسینز می‌دانند، شرکت یوبیسافت در کنار ساخت نسخه‌ای مربوط به کنسول‌ها، همواره یک نسخه برای پلتفرم کامپیوتر نیز وارد بازار می‌کند؛ نسخه دیجیتالی پلتفرم کامپیوتر اساسینز، تاکنون از طریق فروشگاه‌های استیم و Uplay در دسترس گیمرها قرار داشت اما طبق اعلام شرکت یوبیسافت نسخه جدید مجموعه اساسینز به جای عرضه در فروشگاه استیم در فروشگاه اپیک گیمز منتشر خواهد شد و گیمرها می‌توانند این بازی را از طریق دو فروشگاه اپیک گیمز و Uplay دریافت کنند.

نسخه جدید اساسینز

عرضه بازی‌های یوبیسافت در فروشگاه اپیک گیمز

شرکت یوبیسافت درباره این موضوع اعلام کرده است که از این پس قصد دارد بخش عمده‌ای از بازی‌‎های خود را به طور انحصاری در این فروشگاه به فروش برساند؛ هنوز مشخص نیست که هدف یوبیسافت از تغییر فروشگاه بازی‌های ساخته شده برای پلتفرم کامپیوتر چیست، اما از آنجایی که فروشگاه اپیک گیمز از زمان فعالیت خود تاکنون توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی بین گیمرها دست پیدا کند، می‌توان حدس زد که فروش نسخه جدید اساسینز در این فروشگاه بیشتر از همیشه باشد.


بیشتر بخوانید


در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده و یوبیسافت نیز شیوه مبارزات این بازی را نمایش نداده است؛ اما قرار است در مراسم امروز کنسول Xbox Series X تریلری جدید از این بازی که روی شیوه مبارزات متمرکز شده منتشر شود و تا آن زمان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی Assassin's Creed Valhalla باید منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار