با همکاری ایمیدرو:

در حال مذاکره بودن برای ساخت دبیرستان ۸ کلاسه در دیهوک

معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس از در حال مذاکره بودن با شرکت ایمیدرو برای همکاری جهت ساخت یک دبیرستان ۸ کلاسه در دیهوک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، جعفریان معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: از جمله درخواست های ما به بنیاد برکت با توجه به مختلط بودن مدارس در مقطع ابتدایی در دیهوک، ساخت دو آموزشگاه در این مقطع است.

او با اشاره به  افزود: با توجه به نامناسب بودن مکان دبیرستان استعداد های درخشان در شهر طبس پیگیری های لازم برای ساخت یک مدرسه از طریق بنیاد مصلی نژاد در این شهر انجام شد.

جعفریان در خصوص اقدامات پارسال آموزش و پرورش این شهرستان، بیان کرد: ساخت نمازخانه در دیهوک باکمک خیرین، ساخت زمین چمن مصنوعی در دیهوک، نوسازی دبستان آمنه با مبلغ ۲ میلیارد تومان، افتتاح دبیرستان فریبا با مبلغ ۲ میلیارد تومان در مسکن مهر، بهبود سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس و افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه ، از جمله این موارد است.

معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس با بیان اینکه ادامه داد: برگزاری نشست‌های گفتمان دینی در مدارس با حضور امام جمعه این شهرستان، توزیع هزار بسته غذایی در بین دانش آموزان نیازمند و پیگیری واگذاری ۲۰۰ قطعه زمین به فرهنگیان این شهرستان از دیگر این اقدامات بود.

او با اشاره به اینکه دو نمازخانه در مدارس شهید باهنر و حضرت فاطمه طبس در مهر ماه امسال افتتاح می شود، ادامه داد: آموزش و پرورش طبس در پروژه مهر رتبه اول را کسب کرد.

جعفریان در خصوص افتخارات کسب شده توسط مجموعه آموزش و پرورش  این شهرستان اظهار کرد: کسب رتبه اول استان و دوم کشور در اپلیکیشن سفیران سلامت، کسب رتبه اول کشوری در مسابقات آزمایشگاهی توسط دبیران علوم تجربی در مقطع متوسطه اول و همچنین کسب رتبه اول در ثبت نام کتب درسی از جمله این موارد است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار