«افطاری ساده» به همت هیئت امناء امامزاده ستی فاطمه (س)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان گفت: ۳۰۰۰ افطاری ساده همزمان با شب تولد امام حسن (ع) همراه با کاروان شادی توسط هیئت امناء امامزاده ستی فاطمه (ع) برای روزه‌داران در محله‌های اصفهان پخش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برپایی افطاری ساده در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح افطاری ساده توسط بقاع متبرکه استان با کمک هیئت امنای امامزادگان و خیّرین در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

او با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان افزود: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع ناحیه یک اصفهان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام توسلی گفت: ۳۰۰۰ افطاری ساده شامل (نان، پنیر، خرما) به ارزش ۶۲ میلیون ریال همزمان با شب تولد امام حسن (ع) همراه با کاروان شادی توسط هیئت امناء امامزاده ستی فاطمه (ع) برای روزه‌داران در محله‌های اصفهان پخش شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان بیان کرد: برنامه جزءخوانی قرآن کریم هر روزه در ساعات مختلف بعد از نماز صبح، قبل از نماز ظهر، بعد از نماز ظهر و عصر، قبل از نماز مغرب و بعد از نماز مغرب و عشاء در سطح امامزادگان استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: همزمان با تولد امام حسن (ع) کاروان شادی در محله‌های اصفهان توسط هیئت امناء امامزاده ستی فاطمه راه اندازی می‌شود که ۵۰۰ پک فرهنگی به ارزش ۱۲۵ میلیون ریال جهت توزیع بین مردم آماده شده است .

توسلی با بیان اینکه برنامه مسابقات قرآنی در سطح استان و شهرستان‌ها در این ایام برگزار می‌شود، گفت: مهلت ثبت نام در مسابقات قرآنی حفظ و قرائت قرآن تا ۱۶ خرداد ادامه دارد.

او افزود: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات قرآنی می‌توانند با مراجعه به ادارات اوقاف در سطح استان، اقدام به ثبت نام نموده و در این مسابقات شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین توسلی گفت: امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوضات الهی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت در استان ایجاد کنیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.