خدمات شهرداری جهرم تبلیغاتی نباشد

امام جمعه جهرم گفت: شهرداری باید کارهایی را در اولویت خود قرار داده که واقعی بوده و نه فانتزی و تبلیغاتی نباشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد حسین مدبر امام جمعه جهرم در دیدار معاون خدمات شهری شهردار این شهرستان با اشاره به ساماندهی سایه بان و تابلوهای سردر مغازه های این شهرستان بیان کرد: برای این کار نیاز به فرهنگ سازی بوده زیرا صاحبان واحدهای صنفی باید به این باور برسند که این کار قانونی و به صلاح خودشان است.

او، با اشاره به اینکه باید بسترهای فرهنگی برای این کار آغاز شود، تصریح کرد: طرح ساماندهی سایه بان ها و تابلوهای سر در واحدهای صنفی پس از بسترسازی در چند فاز به صورت تدریجی انجام می شود.

مدبر، با تاکید بر رعایت اولویت ها از سوی شهرداری جهرم، ادامه داد: شهرداری باید کارهایی را در اولویت خود قرار دهد که واقعی باشد نه فانتزی و تبلیغاتی.

امام جهرم با تاکید بر اینکه در پیش بودن انتخابات شورای شهر نباید منجر به انجام کارهایی بدون داشتن اولویت از سوی شهرداری شود، افزود: ساماندهی کشتارگاه دام یکی از اولویت ها است که باید مسائل بهداشتی در آن دیده شود.

او، اضافه کرد: مردم در معابر و خیابان ها با مشکل چاله ها رو به رو هستند که شهرداری باید نسبت به ساماندهی و ترمیم آن اقدام کند.

انتهای پیام/ت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار