رئیس سازمان حمایت:

دستورالعمل رصد بازار خودرو اعلام شد/ خودروسازان مکلف به ارائه گزارش برنامه تولید یک ماهه شدند

تابش گفت: خودروسازان مکلفند برنامه ماهانه تولید خود را به سازمان حمایت اعلام کنند که در بازه‌های سه ماهه رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس تابش رئیس سازما نحمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اظهار کرد: طبق دستور رئیس جمهور و وزیر صمت، امروز جلسه برگزار شد تا دستورالعملی برای رسیدگی به بازار خودرو و کنترل قیمت ‌ها تنظیم شود. این دستورالعمل نیاز به تایید ستاد تنظیم بازار و همکاری تمام دستگاه‌های مختلف دارد.

او بیان کرد: اولین بخشی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت بخش عرضه است که مطابق آن خودروسازها مکلف هستند برنامه تولید خودرا به ازای هر ماه برای ما ارسال کنند که در بازه‌های سه ماهه رصد می‌شود؛ خودروسازهایی که خللی در ایفای تعهدات داشته باشند با برخورد سازمان حمایت مواجه خواهند شد.

 آگهی‌های خودرو در فضای مجازی زیر ذره‌بین نظارت



او با تاکید بر اهمیت جلوگیری از فعالیت دلالان، تصریح کرد: باید برنامه‌های فروش به نحوی طراحی شوند که حضور دلالان در این خریدها به صفر برسد همچنین سایت‌ها باید سهل‌الوصول بوده و امکان هک یا دستکاری در آن وجود نداشته باشد.طی هفته گذشته هاهنگی‌های لازم برای تحقق این کار انجام شده است.

تابش گفت: شبکه‌های مجازی و رسانه‌‌هایی که در حوزه درج آگهی و فروش خودرو فعالیت می‌کنند باید مواردی را رعایت کنند؛ باید مطمئن شوند که خودرو موجود باشد تا به عنوان آگهی درج شود همچنین باید نرخ درج شده با نرخ اعلامی متناسب بوده و از درج عناوین توافقی یا معاوضه خودداری شود.

رئیس سازمان حمایت مبنای قیمت را سود خرده فروشی مصوب تنظیم بازار به علاوه قیمت کارخانه دانست و بیان کرد: مصوبه ستاد تنظیم بازار روز دوشنبه تعیین خواهد شد و از فردای روز ابلاغ در حالت اجرایی قرار خواهد گرفت. خرید و فروش‌ها حتما باید در مراجع رسمی اتفاق بیفتد و خرید و فروش‌های توافقی قابل پیگیری نخواهد بود؛ فاکتور‌ها مبنای ما برای مقابله با گرانفروشی‌ها خواهد بود و تا زمانی که قیمت‌های جدید ابلاغ نشده قیمت‌های فعلی را معیار قرار خواهیم داد.

او با اشاره مدیریت تقاضا و حذف تقاضای غیر واقعی بیان کرد: متقاضیان خرید خودرو باید ۱۸ سال به بالا و دارای گواهی نامه باشند همچنین نباید پلاک جاری داشته و در گذشته از خودروهای ثبت نامی استفاده کرده باشند. سند در یک سال در رهن خواهد بود.

تابش با اشاره به رعایت قانون ۶۰، ۴۰ گفت: بنا بر پیشنهاد شورای رقابت باید ۶۰ درصد تولیدات خودرو به عمل به تعهدات قبلی و ۴۰ درصد به فروش‌های فوق‌العاده اختصاص پیدا کند.

برخورد با احتکار خودرو

او افزود: اگر خودرویی بعد از ۳ ماه برای استفاده از گارانتی‌های اولیه به نمایندگی‌های خودرو مراجعه نکند به معنای احتکار و اختفا بوده و با آن برخورد خواهیم کرد. با وزارت اقتصاد هم تعاملاتی انجام صده تا از درآمد‌های ناگهانی ‌بالا مالیات اخذ شده و از معاملات توافقی و دور از فضای رسمی جلوگیری شود.

رئیس سازمان حمایت با تاکید بر برخورد با احتکار و اختفای خودرو، حتی یک دستگاه، بیان کرد: متقاضیان نباید تن به قیمت‌های حباب دار دهد؛ هر گونه فروش با قیمت بیش از این به معنای گرانفروشی است و سازمان حمایت با آن برخورد خواهد کرد. پرونده ها در حداقل زمان ممکن به سازمان تعزیرات و دستگاه‌های قضایی ارجاء داده خواهد شد.

او بیان کرد: همه این موارد پیشنهادهای سازمان حمایت برای کنترل بازار است؛ پشنهاد ما این است که سایت‌ها محدودیت ثبت نام نداشته باشند تا امکان ثبت نام برای تمام مردم رعایت شود‌.

این مقام مسئول افزود: قیمت‌های مصوب در تمام بخش‌های مرتبط درج خواهد شد. پیشنهاد شورای رقابت انجام قرعه کشی برای ثبت نام است.

او ادامه داد: بنا بر دستور وزیر صمت  میزان تولید به یک میلیون و دویست هزار دستگاه توسط دو خودروساز بزرگ کشور خواهد رسید.

تابش درباره قیمت‌های رسمی تصریح کرد: عرضه خودرو یک بار اتفاق می‌افتد پس خودروی صفری که یک بار فروخته شده مجددا دوباره مشمول افزایش سود نخواهد شد.

او در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر علل بروز وقفه در ارائه سازوکار کنترل بازار بیان کرد: ما با تهدیدی به نام کرونا مواجه بودیم و در چنین فضایی همه اقدامات با وقفه‌ مواجه شد اما در اولین فرصتی که فراهم شد این سازو کار مورد ارزیابی قرار گرفت و امروز ارایه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amin
۱۱:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻳﻪ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﺑﻬﺘﺮ ﻃﺮﺡ ﺣﺬﻑ ﭼﻬﺎﺭ ﺻﻔﺮ اﺯ ﭘﻮﻝ ﻣﻠﻲ ﺭا اﺯ ﻗﻴﻤﺖ ﭘﺮاﻳﺪ اﺟﺮاﻳﻲ. ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﻗﻴﻤﺘﺶ ﺑﺸﻪ ﻧﻪ ﻫﺰاﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ. اﻳﻨﻂﻮﺭﻱ ﻫﻢ ﻳﻪ ﻣﻠت ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﻲ ﻛﻨﻴﺪ ﻫﻢ ﻣﺰاﻳﺎﻱ ﻃﺮﺡ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺮﺳﺪ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خودرو پیشکش. کاشکی بازار مسکن رو رصد کنین. مستاجرها دارن زیر بار اجاره های سرسام آور له می شن.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۵۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آهههاااااییییی مرررررددددمم خودرو نخرین و با وام و وعده و وعید کمپین رو خراب نکنین (مثل دفعه قبل یه عده ای دلال صفت کمپینی که نزدیک بود نتیجه بده رو با دیدن وام و اقساط بلند مدت و ... خراب کردند ، همیشه اکثریت مردم باید جور نادانی یه عده ای قلیل رو بکشن )
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۰۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این نیز میگذرد ... فقط چند روز می باشد ..... وای به حال مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دولت باید خودرو سازان را مکلف کند قیمت را به نصف کاهش دهند و اگر میفرمایندمتضرر میشوند تولید آنها را قطع کرده و از خارج با کمترین گمرک خودرو وارد و سودش هم مستقیم به جیب دولت برود هر کس که خودرو میخرد تا 5سال حق فروش نداشته باشد (بازار سیاه بوجود نمیاد)
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۱۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجیبه این همه مردم چند ماهه داد میزدند خودرو سرسام آور گرون شده کسی یادش نبود تا اینکه دیگه چند وقت پیش امدند و گفتند مردم خودرو نمی خرند این واسطه ها هستند که خودرو ها را دست بدست می کنند تا گرون بشه .خلاصه تا اینکه چند شب پیش رییس جمهور به مردم تک نظری کرد و فرمود باید برای جلوگیری از افزایش قیمت خودرو(نه برای ارزون شدن قیمت خودرو بلکه برای گرونتر شدن ان)برنامه ای بریزند.هی، دم رییس جمهور گرم که میخواهد کاری کنه از این گرونتر نشه..رییس جمهور عزیزز قیمت پراید فوق فوقش سی و هفت هشت تومن بوده همین اوایل پارسال شده نزدیک نود .چه تدابیری می خواهی باندیشی که بشه حد اقل 60میلیون؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سازمان حمایت اگه میتونست اینقدر سمت خودرو ساز رو نمیگرفت
الان من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم در تهران ماشین صفر من داخل خونه بابام در مشهد هست بعد دانشگاه هم باید ۲ سال هم سربازی برم در شهر دیگه و همه سرمایه من این ماشینه

حالا از نظر سازمان حمایت من محتکر خودرو هستم و به دادگاه احضار خواهم شد

۱۰۰ نفر درکشور بازار خودرو را در دست گرفتن )) حالا باید امسال من که یه خودرو داریم اونهم بخاطر عدم مدیریت دولت هرروز گران میشه تاوان پس بدیم



سازمان حمایت هیچ وقت به نفع مردم نبودی به فکر دولت و خودرو ساز و دلال هستی البته اینطوری نشون میده
-
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب کارشناس ارشد فکرکنم امثال صحیح باشد نه امسال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
درسته امثال صحیحه

ولی اینم بدون بعضی وقت ها اشتباه تایپی پیش میاد

اینقدر دقیق هستی برو پیگیر مدارک برخی دولتی ها و مجلسی ها باش که از نا کجا آباد گرفتن و دو زار ارزش ندارند

خیلی ها دستور زبان و ادبیات ضعیف داشتن مثل انیشتین ولی دنیا رو متحول کردن
Iran (Islamic Republic of)
امیرعباس
۱۷:۴۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سازمان حمایت از مصرف کنندگان دقیقا همون سازمان ملله اما از نوع داخلیش که قدرتمندها از اون بعنوان یه ابزار برای پیشبرد اهداف خودشون بهره می برن و هییییچ کاربردی برای مردم عادی و ستم دیده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
گرانی خودر و راهی است برای کاهش نقدینگی در دست مردم توسط دولت و مهار تورم
Iran (Islamic Republic of)
حاج خلیل
۱۰:۵۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما اگه بخواهیم این سازمان حمایت ماراحمایت نکنه کی را باید ببینیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باشگاه محترم خبرنگاران جوان خوااااااهش میکنیم از بازار سیاه و فراموش شده موتورسیکلت گزارشی جدی تهیه کنید تا در اخبار سراسری پخش بشه دلالان و تولید کنندگان در این بخش بدجور دارن مردم رو تیکه پاره میکنن
به داد قشر محروم برسید تا حداقل موتورسیکلت بتونن سوار بشن
Iran (Islamic Republic of)
امیر عباس
۱۰:۳۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
از دولت محترم خواهش میکنیم کسری بودجه رو از راه های دیگه تامین کنه نه با گرون کردن خودرو و ارز و طلا و ...

همه مردم میدونن که این گرونی ها همش کار خود دولته ، سواد مردم بالاتر رفته و خوب همه چیو میفهمن

لطفا مردم را ... فرض نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من 4 سال ماشین نوشتم این .... تایید نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۰:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا خجالت نمی کشید؟؟؟
چرا فکر می کنید مردم ساده اند ؟ آقا اینا کارخودشونه. عمدا پراید رو گرون می کنند که ماشینهای دیگه رو گرون کنند. اینجوری بهانه خوبی برای گرون شدن دارند. وقتی مگی آقا چه خبره ؟ میگه ببین پراید چقدره؟ پس ماشینهای دیگه باید خیلی گرونتر باشه.
France
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به ولله اگه بتونید کاری بکنید.الکی به مردم بدبخت وعده وعید ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این حرف های الکی رو بیخیال . زیاد حرف زدید ولی عمل نکردید اگه مردید مثل سالهای قبل ثبت نام رو باقیمت معلوم برای همه آزاد کنید اونوقت ببینید چجوری قیمت میاد پایین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی شما باید اول شاهد بدبختی مردم باشید بعد به فکر بشین چکار کنید چرا این دوتا خودرو ساز رو همیشه رصد نمی کنید راهش فقط افزایش تولید و فروش به خریدار واقعی نه دلال چرا واردات رو آزاد نمی کنید تا این دو خودرو سپاه خودرو بسازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردم و چی فرض کردید ؟! باعث و بانیه گرانیه این قوطی حلبیا فقط و فقط مجلس و دولته
وقتی قیمت تمام شده پراید 22ونیم و قیمت تمام شده تیبا 27وچهارصد تو کارخانه ست میاد بیرون میشه 90میلیون و 100,میلیون
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۲۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا چه تقاضایی برای این خودروها وجود داره؟!
متقاضی باید من باشم که خودرو ندارم که با این قیمتها 5 سال دیگه هم نمیتونم تقاضای خودرو داشته باشم!
Switzerland
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
نهایتش قیمت پراید میکنید شصت میلیون درحالی که ارزش واقعی خودروی پراید زیر سی میلیون تومان میباشد. درحق مردم ظلم کردید ظلمممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه واردات خودرو با حق گمرکی کم ورودش آزاد بشه پراید میاد رو 10 تومن و خودرو سازها هم یه تکونی واسه کیفیت و صادرات خودرو به خودشون میدن
-
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای خداااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام یکی از روزنامه ها تیتر زده بود که پراید چرا پرید؟ چون بنده شهریور ماه 97 ماشین ثبت نام کردم و تاریخ تحویل خردادماه 98 بوده ولی از خودرو هنوز خبری نیست خودرو سازبه تعهداتش عمل نمی کند و هیچ نظارتی از سوی شورای حمایت و سازمانهای نظارتی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه این قانون واقعی باشد.و اجرا شود خیلی خوب است نه فقط سوری باشه.
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۰۷:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیی دیرشه برای رصد وگزارش عملکردتولیدی چراکه چندسالی است که خودروهاشون رودپوکردن برای چنین روزی اونموقع باید نظارت داشتید!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مافیای خودرو تو این کشور خیلی قوی تر از اونیه ک ب پیشنهادات (!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
وضع تولیدماششین تو همه جای دنیا اینطوریه ! توی کوبا هم اینطوری ماشین نمی فروشند. دوتا کارخونه مونتاژکار از رژیم قبل ارث رسیده و با انحصاری کردن آن هر کاری دلشون می خواد انجام میدین.کسی هم جرات سئوال و جواب نداره !
مشین اسقاط می کنندف ماشین پیش فروش می کنند ف ماشین های گرانقیمت از کشورهائی در مخاصمه با کشور ما قرار دارند و در تحریم 40 ساله آنها هستیم وارد می کنند! بعدی عهدی می کنند ! به گارانتی هایشان عمل نمی کنند!
آبروی خودکفائی در تولید و ساخت ماشین را بردند!
چرا اینجوریه ؟
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۰۵:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
با این اوضاع ،منتظر اعتراضات وسیع مردمی در خیابانها باشید.قبلا هم از بابت دلسوزی، هشدار دادم،جدی گرفته نشد تا آبانماه۸۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
کدوم اعتراض، اگه نمی خریدیم این طور نمی شد شما هم خیلی توهم نزن
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۵:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بهتر است قوه محترم قضائیه جدی ورود نماید
یه کارگر چندسال باید زحمت بکشد تا یه خودرو تهیه نماید
در عوض دلالان خودرو یک شبه !
Iran (Islamic Republic of)
masoud
۰۵:۰۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کرونا بهانه ای بیش نیست، شما به فکر مردم نیستید
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۵:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
در ادامه عرایض بهتر بود مراکز صدور بیمه نامه باید تا ۵سال فقط به نام صاحب سند کمپانی بیمه نامه صادر نمایند
واگر حادثه ای اتفاق افتاد که راننده با مالک ارتباط سببی و نسبی نداشته باشد از پرداخت خسارت خودداری نماید
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۴:۵۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام
بهتر بود متقاضی خودرو تا پنج سال نتواند خودرو را بفروشد واگر نیاز مالی پیدا کرد خودرو را به نمایندگی تحویل دهد وپول دریافت نماید و نمایندگی مجدد خودرو را به متقاضی دیگر تحویل دهد
به هیچ عنوان بنگاه های معاملاتی نباید خودرو با عمر متوسط ۵سال معامله نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
همش فیلمشونه خودشون گرون میکنن بعد میان اصلاح میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایا خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
طاهاشفیعی
۰۳:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداوکیل،آفرین و بارک الله...
این شد...
باشگاه خبرنگاران جوان،متشکریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
همش الکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به گفته آقای ظریف،ملت ایران خودشون انتخاب کردن پرایدنودمیلیونی سواربشن.ماشینی که افغانستان هم قبولش ندارن.چه انتخاب تامل برانگیزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای کاش خودروسازی دست موشک سازان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
حماقت تمومی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
پرگویی کارخودروسازان
Iran (Islamic Republic of)
رضا مرادی
۰۲:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید به همه عوامل عزیز
واقعا دیگه خسته کننده شده این کارای رسیدگی و کنترل و از این جور حرفا از سوی مسئولین و هیچ گونه نتیجه جز بدتر شدن اوضاع وجود نداره
رسانه ها هم بجای پیگیری فقط دروغ هاشون رو بازگو میکنن
مردم هم که هر روز بدبخت تر میشن و توی خون خودشون می غلطن
دیگه واقعا صدای مظلوم بجایی نمیرسه

اینجا که نمیشه حقت رو بگیری چه برسه به راحتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دو ساله کجا بودی بازار خودرو این همه آشفته شده است امشب هم در گفتگوی ویژه خبری با هم دعوا کردین ما که چیزی متوجه نشدیم فکر کنم در آخر مردم را مقصر معرفی خواهید کرد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۲:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. چطوره که بقیه کارمندای دولت از همون روزای اول شیوع بیماری کرونا تو محل کارشون با اون همه ارباب رجوع حضور داشتن ولی مسوول مربوطه...... بهونه های وقفه دارایه سازوکار رو کرونا عنوان میکنه......
هر چند امیدی به اصلاح قیمتهای سر به فلک کشیده که هیچ کنترلی روشون نیست ندارم ولی امیدوارم خداوند به داد ما مردم برسه. ظالم هم به سزای عملش....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دستورالعمل رصد بازار خودرو اعلام شدخودروسازان مکلف به ارائه گزارش برنامه تولید یک ماهه شدند
Iran (Islamic Republic of)
مستضعف
۰۱:۰۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای تابش از خودت شروع کن و من اولین مشتری ماشین شما هستم بقیمت منصفانه و سود معقول ده درصدی هر قیمت که خریدی ده در صد سود ببر بده بمن والله بالله ماشین ندارم و ثبت نام نکردم در این سی سال اخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خسته شدیم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ترکیدن حباب خودرو درکجای این صحبتها بود!؟!؟
اگرمی خواهید خبر خوب دراین زمینه به مروم بدهید، لطفا ازکاهش چندین میلیونی صحبت کنید تامردم ساد شوند!؟!؟
پراید حداکثر 12 میلیون
انواع 405، 15 تا20 میلیون
ال نود 20 م
به همین ترتیب، گرانترین خودرو 70 میلیون مثل سال96
Iran (Islamic Republic of)
وزیر
۰۰:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه اینها فیلم بازی میکنند.همشون دستی به آتش دارندتاگرانی راتوجیه کنند.هی بحث دلار را علم میکنند.باباکسی که ۱۰۰ خودرو از شرکتها میاره بیرون وبازاررادردستش گرفته والان خودرو توی پارکینگ داره وبازار راتعیین میکنه ...شمابفرمایید ثبت نام کرده!!!جان خودتان قبول کردیم....شما نمیشناسید؟ .سرماشینهای داخل پارکینگ که وزیر مانور میامدچه شد؟مردم را چی فرض کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دو ساله دارن فیلم بازی میکنندکه بگن کار ما نیست که گرانفروشی می کنیم، حرف میزنند فرداش عکسش عمل می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دو ساله دارن فیلم بازی میکنندکه بگن کار ما نیست که گرانفروشی می کنیم، حرف میزنند فرداش عکسش عمل می کنند
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۰۰:۴۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیگه مردم شمارو شناختند
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۰:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۰:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
نمایندگی های خودرو ، مبلغی بین دو تا پنج میلیون تومان می گیرند تا بدلیل دسترسی که به سایت ثبت نام دارند برای کردم ثبت نام کنند!!! یعنی در عرض یک دقیقه چند میلیون تومان از یک نفر!!
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۰۰:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
هییییییچ اتفاق خاصی نمیوفته همانطور که مدیر سایپا و کل مدیران دیگر رو عوض کردن هیچ اتفاقی نیفتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
دست بردارید مردم را بازی ندهید خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این فرمولی که سازمان به اصطلاح حمایت برا افزایش خودرو داده خودش عامل اصلی افزایش قیمت هست
دستشون تو یه کاسه هست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام در رابطه با مسکن هم پیگیری کنید یه خونه از برج یازده تا الان ۹۵ میلیون تو شهرستان که پر از زمین هست گرون شده ملاک گرونی چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۲۳:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردم دیگه چیکار کنن؟.
مگه طلا یا سکه هست؟
آخه پراید دیگه چیه که الان نزدیک صد میلیونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه میدونندکه قیمت ها پایین بیا نیست ......
Iran (Islamic Republic of)
Farhad
۲۳:۴۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیگه اینا هم تکراری شده یه مدت قیمت بازار اون کالا را ول میکنن تا سربه فلک بکشه بعد قیمت کارخانه را بالا میبرن تا مردم بگن احسن قیمتها پایین اومد یه مشکلی که ما ایرانیا داریم اینه که زود به قیمتها عادت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
A
۲۳:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
شب به خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
قیمت خودرو هاتون و کیفیت خودرو هاتون رو با خارج از کشور مقایسه کنید در بیابان وقتی گیر بی افتی و چاره ای نباشه یک لیوان آب رو هم با ده میلیون هم میخری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر چی مافیا بازی از تو وزارت صمت و امثال نعمت بخش فاسد و دو شرکت خودرو سازی و شورای حمایته اینها دستشون تو یه کاسه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه اینها قابل دور زدن توسط دلالان و عوامل آنها خواهد بود. حالا ببینید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۱۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
قرعه کشی در زمان ثبت نام اگر عدالت توش رعایت بشه فکر و راه حل خوبیه.
امیدوارم بازار از این نابسامانی در بیاد. خیلی قیمت ها عجیبه. تیبا خریدم ۲۸ تومن دو سال نشده ۸۰ میلیون ؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
یار
۰۹:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
تنها راهش ثبت نام و قرعه کشی بین کسانی که پلاک به نام خود ندارند این میرسه دست مصرف کننده واقعی ... اگر مافیا خودرو موافقت کنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۰۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
جلو قیمت خودرو رو میگیرن مسکن میزنه بالا
-
عباس گودرزی
۱۱:۱۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام میدانی چرا ؟ کلید تمام این مشکلات اقتصادی در عدم کنترل نقدینگی است . اگر حذف نقدینگی اعم از ریال ، ارز ، سکه و طلای گرمی در دستور کار قرار گیرد و تمام دریافت ها و پرداخت ها الکترونیکی شوند ( البته با طرح اینجانب ) دیگر نه فساد اقتصادی خواهیم داشت و نه تورم های ساعت و روز . چون به قول شما سکه را بگیرند ، ارز میاد وسط آن را بگیرند ، خودرو ، آن را بگیرند مسکن و...
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۳:۰۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداکنه وضع قیمت بازار خودرو درست شه و قیمت ها ارزون تر و منطقی تر بشه تا بتونیم یکم از جوانی که توش هستیم بهره ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یک عده ای قلیل برای اینکه دست زیاد نشه در خود دولت و وزارت صمت هستن از قدیم هم بودن اینها منافعی دارن و کارشان دلالی دولتی برای خودروسازان هست اینها کسانی هستن که سریعا در کمیسیون صنایع نفوذ میکنن با رئیس مجلس رایزنی می کنند و خلاصه بخشی از حلقه سرتا پا ضرر صنعت خودرو هستن
لذا بدترین مدیریت بدترین تولید بالاترین قیمت بیشترین شرکت‌های زالو صفت مربوط به این صنعت است.
باشگاه بی باک و مردمی ولایت مدار از مافیا گزارش تهیه بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سازمان استاندارد باید تعطیل بشه تا خودروسازها دستشون برای جوابگویی به تقاضای بازار باز بشه در غیر این صورت نمیشه دست کسی روبست وبه او بگی شنا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقت خواب تازه بیدار شدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
پلان سوم بازی .
آخرش م ۲۰ میلیون گرانی به ۱ میلیون ارزانی به نفع !! مردم تمام میشه . برید خدارا شاکر باشیدهمینم هست!
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۲:۴۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگراستعلام پلاک‌بگیرن حتماقدیمیه خودروی پول نداره صفربگیره این شرط درست نیست.یامیگن از۹۷ نداشته باشی یا پلاک داشته باشی چی شودبالاخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
قیمت رو چسبوندین به سقف حالا اومدین میگین میخواهیم مقابله کنیم .همه این وضعیت ها زیر سر مافیایی است که در وزارت صمت نفوذ بالایی دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ارمین
۲۲:۳۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب!!!
این جلسه تون که معلوم شدهیچ کمکی به بازارنخاهدکردهمه ش اماواگر
دوشنبه هم مثل این جلسه تون
خودروفقط به چرخ مافیامیچرخه وسلام
فقط شمابگین ماازکی اماده شیم برای صف کشیدن برای خودرو تحویل نامشخص باقیمت نجومی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداییش الان دغدغه مردم و قیمت خودرو دارین؟!!! ،همش فیلم همش داستان ،همش بد بختی،محض رضای خدا کوچکترین کمکی به مردم نکردین ،از خود مردم بر مردم هزینه کردین وبیشتر از هزینه خودمردم تیغشون زدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوبه جوک خوبی بود خندیدیم سایت فروش خودرو که باز میشه ۱ثانیه طول میکشه پر میشه. تا وقتی که وزیر و نمایندگان مجلس و ریس جمهور همه کار اقتصادی میکنن وضعیت همینه دیگه خسته شدیم باماهی۴تومن تا عمر داریم نه ماشین میتونیم بخریم نه خونه
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۲۲:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهشا پیگیری خودروهای پیش فروش شده سال ۹۷ و۹۸ سایپا که هنوز تحویل نداده و دعوتنامه تکمیل وجه نفرستاده انجام بدین بخدا اینها کلاهبردار هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما حتی می توانید یک رصدخانه درست کنید و برای این کار حقوق مضاعفتری هم بگیرید. مشکلات مردم برای شما به معنی شکلات است هم فال است هم تماشا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آرمان
۲۲:۲۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی طبق فرمایشات ایشون خودرویی که بنده فروردین ۹۸ پیش خرید کردم باید با قیمت همون موقع تحویل بشه دیگه! درسته؟
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۱:۵۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
نوش دارو بعد از مرگ سهراب.
با این تفاوت که می دونستن قیمت ها داره میره بالا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه اینها که می گویید درست ولی اگه می خواهید دلال و دلال بازی و گرانی تموم شه راهش اینه به هر کد ملی که متاهل شده و در سه سال قبل خودرو نگرفته در عرض یک ماه و یا زودتر خوردرو به او واگذار کنید . البته می تونید به هر کد ملی بالای ۲۵ سال سن به جای تاهل هم استفاده کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یک عده ای در خود دولت و وزارت صمت هستن از قدیم هم بودن اینها منافعی دارن و کارشان دلالی دولتی برای خودروسازان هست اینها کسانی هستن که سریعا در کمیسیون صنایع نفوذ میکنن با رئیس مجلس رایزنی می کنند و خلاصه بخشی از حلقه سرتا پا ضرر صنعت خودرو هستن
لذا بدترین مدیریت بدترین تولید بالاترین قیمت بیشترین شرکت‌های زالو صفت مربوط به این صنعت است.
هیچ احدی نمی تواند اینها را از گردونه خارج کند هیچکس بجز خدا
Iran (Islamic Republic of)
شوقی
۲۱:۳۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اول بازار بورس با سود روزانه بادآورده ۳ تا ۵ درصد کنترل کنید بعدا برو دنبال واسطه ها ماشین که حد اکثر یک در صد کمیسیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا همشون دستشون تویه کاسه هست،سالیان ساله که حق مردم در داشتن خودروی با کیفیت و ارزان براشون پشیزی ارزش ندارد و به دعوای زرگریشون مشغولند
Germany
وحید
۲۱:۲۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اشتباه کردید... البته بنظر من... اجازه بدید پراید بشه دویست میلیون. چه اشکالی داره.. عوضش اونی که میخره به این گرونی دیگه حق اعتراض به گرونی و بنزین و غیره رو ازدست میده واین خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بهتر بگیم آقای عباس تابش رئیس سازمان حمایت از تولید کنندگان نه مصرف کنندگان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
به همین خیال باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا وقت ان رسیده که سازمان حمایت از خودرو سازی کمی هم از مصرف کننده حمایت کند .
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۱:۰۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایا به این ماه عزیز قسم مردم را از دست این خودرو سازان خونآشام نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۰۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
قیمت خودرو باید نسبت به سال ۹۸ کاهش یابد
Iran (Islamic Republic of)
گزارش از مافیا تهیه کنید
۲۱:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یک عده ای در خود دولت و وزارت صمت هستن از قدیم هم بودن اینها منافعی دارن و کارشان دلالی دولتی برای خودروسازان هست اینها کسانی هستن که سریعا در کمیسیون صنایع نفوذ میکنن با رئیس مجلس رایزنی می کنند و خلاصه بخشی از حلقه سرتا پا ضرر صنعت خودرو هستن
لذا بدترین مدیریت بدترین تولید بالاترین قیمت بیشترین شرکت‌های زالو صفت مربوط به این صنعت است.
هیچ احدی نمی تواند اینها را از گردونه خارج کند هیچکس بجز خدا
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۲۰:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
عزیزم این فیلمها دیگه قدیمی شده همگی با هم سود میبرن
آخرین اخبار