مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند گفت: در سایه تلاش فرهنگیان و مطابق گزارش کشوری پیام رسان شاد حدود ۷۰ درصد از دانش‌آموزان در شهرستان از این شبکه آموزشی استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند گفت: در سایه تلاش فرهنگیان و مطابق گزارش کشوری پیام رسان شاد، حدود ۷۰ درصد از دانش‌آموزان در شهرستان از این شبکه آموزشی استفاده می‌کنند.

 کاظمی گفت: از زمان تغییر وضعیت آموزش از سنتی به فضای مجازی بدلیل شیوع ویروس کرونا، در شهرستان مرند نیز، فرهنگیان و معلمان، تدریس دانش آموزان را بوسیله شبکه‌های مجازی ادامه دادند.

او افزود: ۹۷ درصد کلاس‌های درس مقاطع مختلف تحصیلی آموزش و پرورش مرند در شبکه آموزشی دانش آموزان «شاد» دایر است.

مدیر آموزش و پرورش مرند گفت: میزان فعالیت مدیران و معلمان نیز در شبکه آموزشی دانش آموزان به ترتیب ۹۹.۶ و ۷۶.۲ درصد است.

او با بیان اینکه این شهرستان در سطح استان بیشترین تعداد مدارس ابتدایی دولتی روستایی را دارد، افزود: به دلیل وجود مشکلاتی از قبیل در دسترس نبودن اینترنت در مدارس روستایی، دور دست بودن و نداشتن گوشی اندرویدی، بخشی از دانش آموزان از طریق شبکه‌های تلویزیون و قسمتی نیز به واسطه مجاهدت معلمان و راهبران آموزشی و مدیران و مدیر آموزگاران از محتوای آموزشی و درسنامه استفاده می‌کنند.

کاظمی افزود: در ایام تعطیلات عید نیز طی ابتکاری توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرند، دروس مقطع ابتدایی به‌صورت زنده توسط معلمان این منطقه تدریس می‌شد و دانش آموزان می‌توانستند به‌صورت زنده، برنامه‌ها را روزانه مشاهده و دانلود کنند.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.