روی خوش فرابورس به سهام پدیده/قیمت هر سهم پدیده به ۱۴هزار و ۲۸۰ تومان رسید

روز دوم معاملات نماد گشان پدیده، قیمت هر سهم این شرکت نسبت به روز اول، ۲ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در روز دوم معاملات نماد گشان پدیده، قیمت هر سهم این شرکت افزایش ۲ درصدی نسبت به روز اول به ۱۴ هزار و ۲۸۰ تومان رسید و به‌رغم این‌که صف سهام در ساعات اوج به ۲۱ میلیون سهم رسید، اما سهامداران تنها یک‌میلیون از سهام خود را فروختند.

بر اساس آن‌چه در صفحه مربوط به این نماد درج‌ شده است، برعکس روز اول که ۸۴ درصد فروشندگان سهام، حقوقی بودند، ۱۰۰ درصد فروشندگان سهام روز یک‌شنبه حقیقی‌ها بودند و از سوی دیگر در صف خریداران سهام، حقوقی‌ها نیز افزوده شدند، درحالی‌که روز اول حقوقی‌ها خرید سهام انجام ندادند.
 

بیشتر بخوانید: پدیده در فرابورس نشست/ هر سهم پدیده در اولین روز؛ ۱۴ هزار تومان


علاوه بر این در روز دوم تعداد سهام در صف معامله این شرکت تا ۲۱ میلیون سهم هم رسید، اما تعداد معاملات انجام‌شده تنها ۴۰۴ مورد بوده که این وضعیت بیانگر آن است که اگرچه متقاضیان خرید سهام پدیده بعد از کشف قیمت به‌رغم افزایش ۲۸۰ تومانی نسبت به‌روز اول زیاد بوده‌اند، اما فروشندگان سهام رغبتی به فروش سهام خود نداشته‌اند.

درواقع با توجه به کشف قیمت صورت گرفته و افزایش ۲ درصدی قیمت هر سهم، به نظر می‌رسد سهامداران این شرکت در انتظار قیمت‌های بالاتر هستند و فعلاً سهام خود را نمی‌فروشند.

بدین ترتیب می‌توان خوش‌بین بود که فرابورس روی خوش خود را به سهام پدیده نشان داده و بنا بر اذعان استاندار خراسان رضوی پدیده در دوره طلایی وارد فرابورس شده و فعلاً اقبال فرابورس به سهام پدیده مثبت بوده است.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار