طراح صحنه «انتقام جویان: پایان بازی» درگذشت

لسلی ای. پاپ، طراح صحنه «انتقام جویان» بر اثر ناراحتی قلبی در سن ۶۵ سالگی درگذشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، لسلی ای. پاپ طراح صحنه و نامزد اسکار که در چندین پروژه از فیلم‌های مارول حضور داشت، در سن ۶۵ سالگی در ونیز کالیفرنیا در گذشت.

تریش گالاهر گلن، این خبر را تایید و اعلام کرد پاپ در ماه فوریه یک عمل قلب داشته است و تا قبل از مرگش در مرحله درمان به سر می برد.

لسلی پاپ از سال ۱۹۷۹ فعالیت خود را در صنعت سینما آغاز کرد و سال ۱۹۹۷ نیز به ونیز کالیفرنیا رفت. او در تاریخ چهل ساله فعالیتش در بیش از ۵۰ فیلم به عنوان طراح صحنه حضور داشته است.

او در سال ۲۰۰۳ برای فیلم سینمایی «سیبیسکوت» توانست یک بار به عنوان بهترین کارگردان هنری در کنار جینین آپول نامزد اسکار شود. البته «ارباب حلقه ها:بازگشت پادشاه» این جایزه را در آن سال دریافت کرد.

پاپ همچنین در فیلم‌های زیادی از دنیای سینمایی مارول حضور داشته است که جدیدترین نمونه آن فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» بود که سال گذشته منتشر شد. دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی که او در آن‌ها حضور داشته شامل «کاپیتان آمریکا:سرباز زمستان»، «مرد مورچه ای»، «مرد عنکبوتی ۳» و «مرد عنکبوتی شگفت انگیز می‌شود.

انجمن کارگردان‌های هنری جایزه‌ای را به پاپ برای تعالی در طراحی صحنه در فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» اهدا کرده است. علاوه بر این او در سال ۲۰۰۲ نیز این جایزه را برای فیلم «اگه میتونی منو بگیر» دریافت کرد. او در سال ۲۰۱۲ نیز یک بار دیگر با فیلم سینمایی «جنگوی زنجیر گسسته» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو و در سال ۲۰۱۴ با فیلم «کاپیتان آمریکا» توانست نامزد دریافت این جایزه شود.

دیگر پروژه‌های طراحی او شامل «بیارش گریک»، «اسپانگلیش»، «راه کارلیتو»، «بعد از ساعات اداری» و «قلب فرشته» می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
به من چه!
آخرین اخبار