ساز وکار فعالیت رانندگان در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت

با توجه به علاقه برخی افراد برای فعالیت در ناوگان اتوبوسرانی اما فعالیت رانندگان در ناوگان اتوبوسرانی دارای شرایط خاصی است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از افراد هستند که یا به دلیل علاقه شخصی و یا به دلیل جبر روزگار به فکر فعالیت در ناوگان اتوبوسرانی به عنوان راننده میفتند و می خواهند رانندگی ناوگان اتوبوسرانی را به عنوان شغل خود انتخاب کنند.

اما ساز وکار فعالیت متقاضیان رانندگی در ناوگان اتوبوسرانی به چه شکل است؟

علاقه مندان به فعالیت در ناوگان اتوبوسرانی با مراجعه به دفاتر پیشخوان شهر و تکمیل مدارک و ارایه اسناد مورد نیاز می توانند فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند و پس از ثبت نام کار بررسی مدارک آن ها انجام می شود.

نکته ای که باید از سوی افراد مورد توجه قرار بگیرد این است که شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در حال حاضر هیچگونه پذیرش و استخدامی در بخش رانندگان ناوگان خود ندارد و اگر افراد به فعالیت در ناوگان اتوبوسرانی تمایل دارند شکل فعالیت آن ها در ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی است.


بیشتر بخوانید: بازی ترافیکی شهرداری با جان مردم به خاطر یک مشت ریال 


بالغ بر ۱۶ شرکت در بخش ناوگان خصوصی اتوبوسرانی مشغول به فعالیت هستند که ساز وکار فعالیت رانندگان در هر یک از این شرکت‌ها متفاوت است.

پس از تکمیل مدارک مورد نیاز و برگزاری کلاس‌های آموزشی تئوری و عملی افراد متقاضی می‌توانند در ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی مشغول به فعالیت شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار