پایان اردیبهشت ماه، پایان آسفالت گردنه خیرآباد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان از عملیات آسفالت محور تویسرکان - جوکار (محدوده گردنه خیرآباد) خبر داد.

پایان اردیبهشت ماه، پایان آسفالت گردنه خیرآبادابراهیم نانکلی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه تاکنون ۳ کیلومتر و ۷۰۰ متر از این محور آسفالت شده و زیر بارترافیکی قرار گرفته است، گفت: عملیات آسفالت حدود یک کیلومتر و ۳۰۰ متر این محور نیز در حال انجام است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۱۵ نیروی راهدار در این محور در حال فعالیت هستند، افزود: تا پایان اردیبهشت ماه عملیات آسفالت ریزی این محور به اتمام می‌رسد.

نانکلی، طول این مسیر را ۵ کیلومتر و عرض آسفالت آن را ۱۰ متر بیان کرد و ادامه داد: افزون بر ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمانی برای این طرح در نظر گرفته شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان یادآور شد: تمامی عملیات زیرسازی، ترانشه برداری، تعریض ابنیه فنی و ... این محور نیز به همت این اداره کل انجام شده است.

این مسئول تأکید کرد: محور تویسرکان - جوکار محور اصلی برای دسترسی به مرکز استان و دیگر شهرستان‌های اطراف است، که تعریض این مسیر زمینه‌ساز حمل و نقل آسان و ایمن بوده و در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای موثر است.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.