اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان با رعایت پروتکل بهداشتی در استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان با رعایت پروتکل بهداشتی در استان همدان خبر داد.

اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان با رعایت پروتکل بهداشتی در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و بستر الکترونیکی و شبکه شاد افتخار تاریخ آموزش و پرورش در ایران اسلامی است چراکه در بازده زمانی کوتاه این شبکه شکل گرفته و استان همدان در کل کشور پیشتاز اجرای این شبکه بوده است.

او ادامه داد: از هفته آینده مدارس شروع به کار خواهند کرد و مدیران و معلمان در مدارس حضور پیدا خواهند کرد، اما حضور دانش آموزان اجباری نیست و کاملاً داوطلبانه و اختیاری است.

پورداود بیان کرد: امتحانات پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد آغاز خواهد شد و باید آمادگی کامل و لازم را برای برگزاری امتحانات داشته باشیم و با رعایت پروتکل بهداشتی و رعایت فاصله گذاری امتحانات را برگزار خواهیم کرد.

او افزود: تمام مدارس دوره‌های تحصیلی بازگشایی خواهند شد و هدف رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی است و کسانی که تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات الکترونیکی استفاده کنند می‌توانند با حضور در مدارس رفع اشکال کنند و با بازگشایی مدارس شبکه‌های اجتماعی تعطیل نخواهد شد و همچنان ادامه تدریس از طریق شبکه شاد و رسانه استانی ادامه خواهد داشت.

پورداوود اظهار داشت: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان نیز با رعایت پروتکل بهداشتی در استان همدان اجرا خواهد شد.

او ابراز داشت: قبل از بازگشایی مدارس، ضدعفونی تمام مدارس استان انجام خواهد شد و رعایت فاصله گذاری در مدارس نیز ضروری است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.