تعاونی مسکن هواشناسی سیستان و بلوچستان جزو ۴ تعاونی برگزیده برای اجرای طرح اقدام ملی در استان

آزادمنش گفت: با توجه به سابقه درخشان تعاونی مسکن هواشناسی استان در فرایند اجرای طرح مسکن مهراین تعاونی به عنوان چهار تعاونی برگزیده استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن انتخاب شد.

مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با توجه به سابقه درخشان تعاونی مسکن هواشناسی استان در فرایند اجرای طرح مسکن مهراین تعاونی به عنوان چهار تعاونی برگزیده استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن انتخاب شد.

آزادمنش مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به سابقه درخشان تعاونی مسکن هواشناسی استان در فرایند اجرای طرح مسکن مهر در سال ۱۳۸۹، این تعاونی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان یکی از چهار تعاونی برگزیده استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن انتخاب شد.

او اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان پس از اطلاع از احیای تعاونی مسکن کارکنان هواشناسی استان و با توجه به سابقه قبلی این تعاونی در احداث طرح مسکن مهر، این تعاونی را به عنوان یکی از چهار تعاونی اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان انتخاب کرد.

او افزود: تعاونی مسکن هواشناسی استان که سال گذشته با هدف خانه دار کردن همکاران در طرح اقدام ملی مسکن احیا شد، در جریان طرح مسکن مهر ۳۶ واحد آپارتمانی برای همکاران هواشناسی احداث کرد که این واحد‌ها جزو آپارتمان‌های نمونه این طرح در استان شد.

مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا کنون علاوه بر کارکنان هواشناسی استان، ۱۰۰ متقاضی دیگر ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن که شرایط استفاده از آن را داشته اند از سوی راه و شهرسازی استان به این تعاونی معرفی شده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار