افشای اطلاعات Poco F2 Pro به همراه تصاویر این دستگاه

یکی از افشاگران دنیای فناوری اطلاعات و تصاویر جدیدی از Poco F2 Pro را فاش کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های هوشمند همیشه یکی از مهم‌ترین بخش‌های دنیای فناوری بوده‌اند. شرکت‌های مختلفی در این زمینه در حال تلاش هستند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این صنعت به قدری قدرتمند است که حتی شیوع ویروس کرونا نیز نتوانست از پیشرفت آن جلوگیری کند.

شرکت‌های مختلف هنوز در حال تلاش برای معرفی، رونمایی و عرضه محصولات جدید هستند. به تازگی خبر جدیدی درباره یکی از تلفن‌های همراه که مدت‌های زیادی منتظر آن بودیم منتشر شده است.

انتشار اطلاعات جدید از Poco F2 Pro

جانشین Pocophone F1 که مدت‌های زیادی منتظرش بودیم، سرانجام ۱۲ مه از راه می‌رسد و Poco F2 Pro نام خواهد داشت. اکنون یکی از افشاگران دنیای فناوری در جدیدترین پست خود در توئیتر، رندر‌های رسمی این دستگاه را منتشر کرده است. علاوه بر این تصاویر که از جلوی دستگاه هستند، اطلاعاتی مانند رنگ و گزینه‌های پیکربندی حافظه نیز فاش شده است.


بیشتر بخوانید:  اطلاعات قیمت و رنگ‌های Poco F2 Pro فاش شد


افشای اطلاعات Poco F2 Pro به همراه تصاویر این دستگاه

جزئیات جانشین Pocophone F1

بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، گوشی F2 Pro از یک طراحی تمام صفحه استفاده می‌کند. این طراحی دقیقا مانند آن چیزی است که ما در ردمی K30 Pro مشاهده می‌کنیم. همچنین این دستگاه در رنگ‌ها طوسی، آبی، بنفش و سفید در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. در بخش پیکربندی نیز باید بگوییم دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای خرید وجود خواهند داشت.

پیش از این شاهد فهرست تصاویر تبلیغاتی زیادی از این دستگاه بودیم. در واقع گوشی F2 Pro نسخه جدید ردمی K30 Pro خواهد بود و گفته می‌شود با توجه به مالیات، بین ۶۰۰ یا ۶۵۰ یورو در اروپا قیمت خواهد داشت. برخی از بازار‌ها ممکن است نسخه 5G دستگاه مذکور را که بیشترین تاثیر روی قیمت گذاری آن دارد را دریافت نکنند. زمان زیادی تا رسمی شدن این دستگاه باقی نمانده، اما ممکن است باز هم اطلاعات بیشتری از آن در فضای مجازی منتشر شود، زیرا تاکنون این اتفاق بار‌ها رخ داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار