مخالفت شهردار لندن با از سرگیری مسابقات لیگ جزیره

شهردار لندن با از سرگیری مسابقات فوتبال لیگ برتر در پایتخت انگلیس مخالفت کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، صادق خان  شهردار لندن، ضمن مخالفت با از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال در پایتخت انگلیس، عنوان کرده است که در حال حاضر بازگشت فوتبال به زندگی مردم «خیلی زود» است.

پس از اعلام دولت مبنی بر اینکه ورزش حرفه‌ای ممکن است در ماه ژوئن از پشت در‌ب های بسته پیگیری شود، سازمان لیگ برتر در حال بحث و گفت‌وگو در مورد شروع مجدد بازی‌ها است و تاریخ ۱۲ ژوئن را برای از سرگیری مسابقات مدنظر دارد. اما بنا به گفته سخنگوی شهردار لندن، او تمایلی به از سرگیری مسابقات در لندن ندارد.

سخنگوی شهردار لندن درباره این موضوع بیان داشت: صادق خان بسیار علاقه‌مند است تا لیگ برتر و ورزش حرفه‌ای از سر گرفته شود. با این حال، کشور هنوز در چنگال بحران کرونا است و صد‌ها نفر هر روز جان خود را از دست می‌دهند، او معتقد است که هنوز بحث در مورد از سرگیری لیگ برتر و ورزش حرفه‌ای در پایتخت زود است. صادق خان به عنوان یک هوادار تیم فوتبال لیورپول می‌خواهد که لیگ برتر از سر گرفته شود، اما این امر تنها در شرایطی می‌تواند اتفاق بیفتد که بی خطر باشد و این امر بار اضافی را بر دوش کار خدمات ملی بهداشت و خدمات اضطراری وارد نکند.

سخنگوی صادق خان افزود: شهردار همچنین نگران رفاه بازیکنانی است در همه ورزش‌های حرفه‌ای و نه فقط در فوتبال به رقابت می‌پردازند. سوالات بزرگی وجود دارد که چگونه بازیکنان می‌توانند بدون خطر شیوع کرونا با خیال راحت تمرین، رانندگی و بازی کنند.

لازم به ذکر است که در لیگ جزیره یکی از پیشنهاد‌ها برای شروع مجدد، انجام بازی‌ها در زمین بی طرف است. اما باشگاه‌های لیگ برتری روز دوشنبه نتوانستند در مورد برنامه‌های از سرگیری فصل توافق کنند، زیرا تیم‌ها قصد ندارند مسابقات را در زمین‌های بی طرف انجام دهند. تیم‌های لندنی آرسنال، چلسی و تاتنهام از جمله باشگاه‌هایی بودند که با این امر مخالفت کرده اند.


بيشتر بخوانيد: موافقت دولت انگلیس با شروع لیگ جزیره


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار