خنثی سازی ۳۳ بمب در سرزمین‌های آزادشده سوریه

مهندسان ارتش سوریه در راستای عملیات پاکسازی سرزمین‌های آزاد شده، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بمب را در محدوده‌ای به وسعت ۱.۵ هکتار خنثی کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد مهندسان ارتش سوریه در راستای عملیات پاکسازی زمین‌های مین و اَدَوات انفجاری در دوما و بخش‌های آزاد شده استان درعا، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بمب را در محدوده‌ای به وسعت ۱.۵ هکتار خنثی کرده اند.

این وزارت خانه در بولتن روزانه خود آورده است: «واحد‌های مهندسی نیرو‌های مسلح جمهوری عربی سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته، میادین مین در دوما، جاسم، الحراح در استان درعا را خنثی و پاکسازی کردند. در محدوده‌ای به وسعت ۱.۵ هکتار ۳۳ بمب کشف و خنثی شد.»

طبق گزارش این مرکز، طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ پناهجویی از کشور‌های لبنان و اردن در همسایگی سوریه به این کشور بازنگشته اند که دلیل اصلی آن بسته شدن مرز‌های کشور‌ها به دلیل شیوع ویروس کروناست.

مرکز مشترک نظارت بر اجرای آتش بس روسیه و ترکیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گزارشی مبنی بر نقض آتش بس ثبت نشده است.

روسیه، ترکیه و ایران ضامن آتش بس طرفین جنگ در سوریه هستند. این کشور‌ها علاوه بر انجام کمک‌های بشردوستانه، شرایط را برای بازگشت پناهجویان به کشورشان فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار