میلیچ: من و دیاباته اصلا در فکر فسخ قرارداد و رفتن از استقلال نیستیم

هافبک استقلال گفت: من و دیاباته اصلا در فکر فسخ قرارداد و رفتن از استقلال نیستیم و نمیدانم این مصاحبه ها که از قول ما زده می شود از کجا می آید!

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، میلیچ هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من و دیاباته اصلا در فکر فسخ قرارداد و رفتن از استقلال نیستیم، نمیدانم چرا هر روز هواداران را با اخبار جدایی مان نگران می‌کنند، من و دیاباته هربار هم که با هم حرف زدیم صحبت از این دلتنگی برای بازی‌ها بود که بتونیم برگردیم و دوباره برای استقلال بازی کنیم.

او افزود: ما هر دو عاشق استقلال هستیم و از بازی در این تیم لذت می‌بریم. من و دیاباته حداقل در این ۱۰ روز اخیر با هیچ رسانه‌ای مصاحبه‌ای نکردیم و نمی‌دانم این همه مصاحبه از قول من و او چطور انجام می‌شود! هواداران نگران نباشند، چون من ۳ روز پیش هم که با دیاباته حرف زدم، بحث ما این بود که زودتر تمرینات شروع شود و با هم برگردیم به ایران

میلیچ گفت: ضمن تشکر از مدیریت جدید باشگاه که حسن نیت و عزم جدی خودش را برای پرداخت مطالبات ما نشان داده و الان بخش عمده قراردادم پرداخت شده و از این بابت نگرانی ندارم و تنها خواسته ما این است که حقوق ما که ماه‌های قبل پرداخت نشده و بد قولی شده بود، سر وقت پرداخت شود که مدیریت جدید شدیدا به دنبال انجام تعهدات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار