مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری قم مطرح کرد؛

ویروس کشی معابر شهری قم تا مهار کرونا / هیچ‌یک از کارکنان خدمات شهری به کرونا مبتلا نشدند

میرهادی گفت:ضد عفونی اماکن و معابر شهری قم اعم از اصلی و فرعی تا مهار کرونا ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،به نقل از شهرداری قم، سید محسن میرهادی مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری قم  با اشاره به اجرای فرآیند ضدعفونی معابر و فضا‌های شهر در روز‌های اخیر، اظهار کرد: از آغاز روند ضد عفونی و گندزدایی در اسفندماه پارسال در کلانشهر قم تاکنون، اقدامات لازم برای ضد عفونی اماکن و معابر شهری اعم از اصلی و فرعی اجرایی شده و به طور مستمر و پیوسته این روند انجام شده و هیچگاه متوقف نشده است.

او با تاکید بر اینکه همچنان به صورت هدفمند از سوی سازمان‎ها و مناطق هشتگانه شهرداری در ساعات شب انجام می‎شود، تصریح کرد: با توجه به بازگشایی محدود مراکز عمومی، در راستای رعایت حال شهروندان و تسهیل در انجام امور، با در نظر گرفتن ساعات خلوتی شهر از ساعت ۳ الی ۶ بامداد طبق روال هر شب عملیات گندزدایی انجام می‎گردد.

میرهادی با اذعان به اینکه جهت ماندگاری و پایداری بیشتر ضد عفونی و جلوگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا و با عنایت به اینکه عبور و مرور در ساعات پایانی شب کمتر انجام می‎گردد شب‎‌ها بهترین زمان برای انجام این کار است، خاطرنشان کرد: تداوم فعالیت‎های پاکبانان پیک بهداشت و انجام نظافت کامل شهری در ایام فاصله‎گذاری اجتماعی نیز انجام شده است.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم  عنوان کرد: همچنین محوطه اطراف مساجد نیز به صورت مستمر ضدعفونی شده و پاکسازی و نظافت می‌شود.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه به صورت مداوم در ۲۴ ساعت شبانه روز، پاکسازی و نگهداری ۲۴ میلیون مترمربع از شوارع و معابر سطح شهر و جمع‎آوری ۷۰۰ تن زباله انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ یک از پاکبانان و کارگران خدمات شهری به این ویروس مبتلا نشده‎اند و این امر بیانگر آن است که شهرداری تمامی پروتکل‎های بهداشتی را به درستی رعایت کرده است.

میرهادی بیان کرد: در این روز‌های سخت که همه درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند به گونه‎ای عمل کنیم که کار پاکبان‌ها مضاعف نشود و همراه با آن‌ها شهر را تمیز و پاکیزه نگه داریم و زحمات همه خادمان مردم در این راه را با شکست مواجه نکنیم.

او با تاکید بر اینکه مدیریت شهری در حال حاضر با هزار و ۶۰۰ نیروی پاکبان و پیک بهداشت در حوزه خدمات شهری در مناطق هشتگانه مشغول به فعالیت است، گفت: توجه به سلامت این نیرو‌ها در اولویت کاری این حوزه قرار دارد و همه این نیرو‌ها به اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش مخصوص مجهز و ملزم هستند.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدامت شهری در پایان گفت: امیدواریم با همراهی و همدلی شهروندان زنجیره انتقال این بیماری به زودی از میان برداشته شود و شهروندان به آرامش نسبی و زندگی عادی خود دست یابند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار