باشگاه‌های فوتبال انگلیس زیر بار برگزاری بازی‌ها نمی‌روند

مسئولان فوتبال انگلیس هنوز در حال قانع کردن بازیکنان و باشگاه‌ها برای برگزاری لیگ برتر این کشور هستند.

باشگاه‌های پریمر لیگ زیر بار برگزاری بازی‌ها نمی‌روندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه انگلیسی سان، مسئولان فوتبال انگلیس قصد داشتند مسابقات پریمر لیگ را همزمان با بوندس لیگای آلمان برگزار کنند که با امتناع باشگاه‌ها و بازیکنان با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور مواجه شد.  

به نظر می‌رسد که تصمیم گیری برای  از سرگیری لیگ برتر ممکن است تا اواسط ماه ژوئن طول بکشد. مسئولان فوتبال این کشور در تلاش هستند تا بازیکنان و باشگاه‌های لیگ برتری را برای برگزاری بازی‌ها پشت درب‌های بسته قانع کنند.

هر بیست باشگاه لیگ برتری برای برگزای تمرینات هم دستورالعمل های سختگیرانه‌ای را مدنظر قرار داده اند تا مسئولان لیگ جزیره متقاعد شده و برگزاری این مسابقات را به تاخیر بیاندازند و یا حتی لغو کنند.  از طرفی برخی از بازیکنان به باشگاه های خود اعلام کرده اند که در صورت نزدیک شدن به یکدیگر قطعا ابتلای بازیکنان به کرونا افزایش چشمگیری خواهد داشت.

ریچارد مسترز، مدیر برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس با   مشاوران پزشکی و انجمن بازیکنان حرفه‌ای جلسه‌ای تشکیل داد که خروجی این جلسه هنوز مشخص نیست و به نظر می‌رسد تاریخ دقیقی برای برگزاری بازی‌ها اعلام نشده است. تاکنون در میان جلساتی که  بین مسئولان لیگ و ۲۰ سرمربی  لیگ برتری انجام شد، هیچ توافقی برای برگزاری دقیق بازی‌ها صورت نگرفته است.

به نظر می‌رسد برگزاری بازی‌ها در اوایل ماه ژوئن هم به سرانجام نرسد و در نهایت بازی‌های پریمر  لیگ اواسط همین ماه برگزار شود.


بيشتر بخوانيد: موافقت دولت انگلیس با شروع لیگ جزیره


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار