رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان؛

روز جهانی قدس تعطیلی بردار نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت :مراسم روز قدس امسال با شیوه متفاوت برگزار خواهد شد.

مرسم روز قدس امسال با شیوه متفاوت برگزار خواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان ,رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امسال روز جهانی قدس با ۴۰ سال گذشته متفاوت است در حالیکه راهپیمایی روز قدس هر سال در همدان از یک مبدا تا مقصد که نزدیک محل برگزاری نماز جمعه بود برگزار می شد امسال متفاوت خواهد بود.

حجت الاسلام فاضلیان اضافه کرد: روز جهانی قدس برای همدان که با سالگرد بمباران صفوف نمازگزاران همدان در ایام جنگ یکی است از سایر شهرهای کشور متفاوت‌تر خواهد بود.

او گفت: در شهرهایی که از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت سفید وجود دارد مراسم روز قدس به صورت اجتماع صورت می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: راهپیمایی خیابانی خودروها و موتورسیکلت‌ها نیز از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام فاضلیان عنوان کرد: برنامه‌ریزی روز قدس در فضای مجازی نیز یکی دیگر از اقدامات بزرگداشت این روز جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است .

او اضافه کرد با درایت امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نامگذاری شده تا تغییر روز‌های قمری و شمسی نتواند تغییری در این روز ایجاد کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: در روز جهانی قدس و در یک روز واحد تمامی مسلمانان جهان اسلام برای آزادی فلسطین اشغالی به فریاد خواهی بر می‌خیزند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: روزجهانی قدس تعطیل بردار نخواهد شد و  برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

حجت‌الاسلام فاضلیان با بیان اینکه ۷ کارگروه برای برنامه‌ریزی  روز قدس در همدان تشکیل شده است، گفت: در این کارگروه‌ها نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، علوم پزشکی همدان، شهرداری و فرهنگ و ارشاد برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این روز کمک خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان؛ با اشاره به لزوم فضاسازی مناسب شهر برای روز قدس گفت: از شهرداری همدان هم درخواست داریم فضاسازی شهر به گونه‌ای بسیار خوب برای این مناسبت اجرا شود.

او در پایان گفت: رسانه‌های گروهی نیز در فضاسازی این روز در فضای مجازی ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/غ

منبع مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.