فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس استان اردبیل در رزمایش همدلی مومنانه ۳۵۱ میلیون ریال به نیازمندان کمک کرد.

سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به حضور پرشور و معنوی پلیس اردبیل در رزمایش همدلی مومنانه گفت: در این رزمایش بالغ بر ۳۵۱ میلیون ریال کمک پلیس جمع آوری و ۲۵۰ بسته حمایتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او از اجرای رزمایش همدلی مومنانه همرمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: در این رزمایش پلیس اردبیل حضوری پرشور و مشارکتی حداکثری داشت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه این رزمایش برابر ابلاغیه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد؛ افزود: در این رزمایش مبلغ ۳۵۱ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال کمک انسان دوستانه پلیس، جمع آوری و اهدا شد.

سردار حسینی رزمایش همدلی مومنانه را جلوه‌ای دیگر از پلیس مردمی، انقلابی و در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: کمک‌های نقدی جمع آوری شده در قالب ۲۵۰ بسته حمایتی مشمول اقلام غذایی و فرهنگی تهیه و در همزمان با لیالی پرفیض و برکت قدر در بین نیازمندان توزیع و اهدا می‌شود.

او با قدردانی از عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان به عنوان متولی این امر خداپسندانه و پاسداشت حضور معنوی پلیس در این رزمایش اظهار داشت: پلیس در کنار انجام بهینه و هدفمند ماموریت‌های خود با محوریت تامین و توسعه امنیت و آرامش فردی و اجتماعی زیر پرچم ولایت و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری، در اقدامات انسان دوستانه پیشقدم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.