ابلاغ پروتکل‌های اولیه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای آغاز تمرینات

عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش از ابلاغ پروتکل‌های اولیه این ستاد برای آغاز تمرینات خبر داد.

ابلاغ پروتکل‌های اولیه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای آغاز تمریناتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرشاد پور سعید عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و پزشک تیم فوتبال پارس‌جنوبی، درخصوص ازسرگیری تمرینات تیم‌ها برای رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:‌ فردا پروتکل‌های بهداشتی به تیم‌های لیگ برتری ارسال می‌شود. سپس بحث غربالگری را خواهیم داشت. باید این موارد را به صورت مداوم مد نظر داشته باشیم.

او ادامه داد: مرحله اول غربالگری را انجام می‌دهیم و یکی دو هفته آینده، مرحله بعدی غربالگری را انجام خواهیم داد. اگر در مرحله بعدی غربالگری، اتفاق دیگری رخ داد شکل کارمان را تغییر می‌دهیم.


بیشتر بخوانید: عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش: تا به حال کدام ورزشکار به کرونا مبتلا و زندگی ورزشی‌اش تمام شده است؟


عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش  افزود: ما به تصمیم‌گیرندگان گفتیم که اگر می‌خواهند بازی‌ها را آغاز کنند، باید چنین دستوراتی را انجام بدهند و تصمیم نهایی را به خودشان واگذار کردیم، اما اگر شرایط نامناسب شود، قطعا اجازه ادامه بازی‌ها را نخواهیم داد. افراد مبتلا و ناقل خیلی برای ما اهمیت خواهند داشت و در نهایت اگر تعداد زیادی از افراد تیم، تست شان مثبت باشد، احتمال لغو کامل لیگ هم وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار