رئیس کمیته امداد نکا گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۱ هزار و ۲۸۰  پرس غذای گرم بین نیازمندان نکا توزیع شد و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین بریمانی ورندی رئیس کمیته امداد نکا گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۱ هزار و ۲۸۰  پرس غذای گرم بین نیازمندان نکا توزیع شد و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته اطعام نیازمندان به صورت دسته‌جمعی و در مساجد انجام می‌شد، گفت: امسال به علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا طبخ  غذا انجام و به درب منازل ارسال می‌شود.

بریمانی ورندی با بیان  برنامه‌های متنوع کمیته امداد نکا  در ماه مبارک رمضان، افزود: با همت و مشارکت خیرین و نیکوکاران با توجه به قرار داشتن در ماه  مبارک رمضان مقرر بود تا پایان ماه مبارک ۱۰ هزار پرس غذای گرم بر اساس پروتکل‌های بهداشتی پیش از افطار بین نیازمندان توزیع شود که با توجه به مشارکت بسیار گسترده خیرین و نیکوکاران در این طرح می‌توانیم بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم را طبخ و توزیع کنیم.

او گفت: با همکاری شورای‌های زکات، شورای اسلامی و دهیاری‌ها و خیرین روستا‌ها، ۱۶۵۱ سبد کالا به ارزش ۳۱۲ میلیون تومان بین مددجویان  توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد نکا ضمن دعوت از خیرین جهت مشارکت در تامین سبد کالا افزود: کمیته امداد در نظر دارد تا پایان ماه مبارک ۱۰۰۰ سبد کالای دیگر نیز بین نیازمندان توزیع کند و خیران می‌توانند کالا‌های اهدایی و یا کمک‌های نقدی خود را تحویل این اداره دهند تا بین نیازمندان شهرستان توزیع شود.

بریمانی ورندی گفت: در نکا  سه هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان نوشهری

بهرام کیا کجوری رئیس کمیته امداد نوشهر گفت: این نهاد در راستای یکی از اهداف اصلی خود که محرومیت زدایی بوده مسئله پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان را ازنظر دور نداشته و در کنار سایر خدمات خود بمنظور تأمین حداقل مایحتاج و نیاز‌های ضروری نیازمندان مورد حمایت و تأمین نیاز‌های مالی هم فعالیت دارد.

او افزود: در سال گذشته  یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان برای ساخت و تعمیر و ودیعه مسکن و اشتغال مددجویان، کارگشایی وام قرض الحسنه از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد نوشهر گفت: ۳ هزار و ۶۵۰ خانوار در نوشهر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

اجرای اطعام مهدوی در شهرستان رامسر

پرویز سرایی رئیس کمیته امداد رامسرگفت: به همت مردم نیکوکار و نیز مراکز نیکوکاری این شهرستان از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۳ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

او افزود: هزار و ۲۲۵ خانوار زیرپوشش کمیته امداد رامسر قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


بیشتر بخوانید: پرداخت ۲۴۱ میلیون تومان کمک به نیازمندان نکا/ اجرای طرح اطعام مهدوی در کلاردشت


انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.