با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

برگزاری نماز عید فطر در مساجد استان زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز عید فطر در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نماز عید فطر در مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتیحجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به اینکه در ابلاغیه ستاد ملی کرونا تاکید شده است که نماز عید فطر نه در مصلی‌ها بلکه باید در محلات و مساجد برگزار شود، گفت: زنجان نیز تابع همین ابلاغیه است.

او با بیان اینکه یک هزار و ۴۰۰ باب مسجد در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: همه مساجد می‌توانند میزبان نماز عید فطر باشند، اما در مصلی‌ها نباید برگزار شود.

کرمی با اشاره به اینکه نماز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور بیماران و کودکان و رعایت فاصله تعیین شده برگزار خواهد شد، اضافه کرد: همچنین در مساجدی که فضای باز دارند، اولویت با فضای باز است.

او تصریح کرد: طبق ابلاغیه ستاد ملی کرونا فاصله یک متر در بین نمازگزاران باید رعایت شود و با این شرایط هیچ مانعی برای برگزاری نماز عید فطر نخواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان شب قدر را تجربه خوبی برای برگزاری چنین مراسماتی عنوان کرد و گفت: با این تجربه نماز عید فطر نیز در مساجد برگزار و در جلسه استانی ساز و کار برگزاری آن مشخص خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.