فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خبر داد؛

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش در پردیس

سرهنگ محمدی از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش معروف در شهرستان پردیس خبر داد.

سرهنگ محمد حسن محمدی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر اینکه افرادی در یکی از محلات شهر بومهن اقدام به قدرت نمایی و اخلال در نظم و آسایش عمومی می‌کردند، بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع شناسایی آنان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این افراد با قدرت نمایی، با سلاح سرد برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند و به اموال مردم خسارت وارد می‌کنند.

او بیان کرد: با انجام اقدامات سریع پلیسی و اشرافیت پلیس بر موضوع توسط ماموران کلانتری ۱۲ بومهن، ۵ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار به اتهام قدرت نمایی و تخریب اموال شهروندان دستگیر شدند.

سرهنگ محمدی گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعددی بوده و دستگیری این افراد خرسندی مردم و اهالی شهر بومهن را به دنبال داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه از متهمان و خودروی آنان آلات و لوازم شرارت از جمله چاقو وقمه کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.


بیشتر بخوانید: نظر پلیس راهور درباره جمع آوری پل کالج 

بیشتر بخوانید:کشف ۳ کیلو گرم مواد افیونی در شهرستان پاکدشت


انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار