معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد:

ورود عضو هیات علمی این دانشگاه به جمع دانشمندان برتر جهان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ورود یازدهمین عضو هیأت علمی این دانشگاه به جمع یک درصد پراستناد برتر دانشمندان جهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر محسن تفقدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین نتایج رتبه بندی ESI (شاخص‌های اساسی علم)، دکتر مجید درودی عضو هیات علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در حوزه موضوعی داروشناسی و سم شناسی  در جمع دانشمندان یک درصد پر استناد برتر ESI قرار گرفت.

او افزود: بدین ترتیب تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه در جمع دانشمندان یک درصد پر استناد برتر جهان به یازده نفر رسید و از این نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران بیشترین دانشمندان پر استناد را دارد.
 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به رشد چشمگیر تعداد دانشمندان یک درصد پر استناد برتر دانشگاه در ماه‌های اخیر، ادامه داد: در هشت ماه اخیر تعداد دانشمندان یک درصد پر استناد برتر دانشگاه از ۷ نفر به ۱۱ نفر افزایش یافته است که نشان دهنده ارتقای کیفی پژوهش و تحقیقات و به دنبال آن افزایش میزان استنادات به مقالات اعضای هیات علمی دانشگاه است.

تفقدی بیان کرد: در مهر ماه پارسال، دکتر محمد جواد نجف زاده، در بهمن ماه، دکتر غلامرضا کریمی و در اسفند ماه نیز دکتر سیدمحمد تقدیسی حیدریان توانستند در جمع یک درصد پراستناد برتر دانشمندان جهان قرار گیرند.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.