ادیانی در نطق میان دستور مطرح کرد؛

کاهش هجمه علیه مجلس در صورت توجه نمایندگان به انجام وظایف تقنینی و نظارت

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:‌ در صورتی که نمایندگان بر انجام وظایف خود در حوزه نظارت و تقنین مُصر باشند، همجه علیه مجلس کم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی ادیانی عضو کمیسیون انرژی در نطق میان دستور خود گفت: وظیفه نماینده نظارت و تقنین است. اگر مجلس شورای اسلامی بر این کار اصرار بورزد و دَر مجلس بر این پاشنه بچرخد، هیاهو‌ها و هجمه‌ها علیه نمایندگان و مجلس شورای اسلامی کم خواهد شد.

او با اشاره به کارنامه عملکردی‌اش در حوزه تقنین و قانون‌گذاری افزود: در مجلس دهم در حوزه قانون‌گذاری پیشنهادات، تذکر، اخطار، مخالفت و موافقت درباره لوایح و طرح‌های موجود را مطرح کردم که تا امروز ۴۳۰ مورد و بالغ بر ۲۰۰۰ دقیقه در صحن علنی اظهارنظر بوده است، همچنین در تدوین و ارائه بالغ بر ۱۸۰ طرح در حوزه‌های مختلف مربوط به انرژی، حقوق بازنشستگان، شفافیت آراء، حقوق کارکنان، آموزش و پرورش و فرهنگیان، اشتغال و تولید، ورزش و جوانان، کشاورزی  پیشگام بوده‌ام.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به فعالیت خود در حوزه نظارت تصریح کرد: بالغ بر ۲۰ سوال از رئیس‌جمهور و وزرا مطرح کردم و ۷ مورد تحقیق و تفحص را دنبال کردم که از جمله آن می‌توان به تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، سازمان خصوصی سازی، اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، محیط زیست و تولید و توزیع خودرو اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار