عشایر پشتوانه‌های همه جانبه نظام

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : عشایر پشتوانه‌های همه جانبه نظام هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : از اول انقلاب امام راحل (ره) نگاه خاصی به عشایر داشتند و همچنین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نگاه ویژه‌ای به عشایر و توانمندی‌های آنان دارند.

او گفت : عشایر در برهه‌های خاص انقلاب اسلامی مثل دفاع مقدس حضور ارزشمندی داشتند و از جهات مختلفی همچون تولید، اقتصاد مقاومتی و صادرات سهم بزرگی در رونق اقتصاد کشور دارند.

او افزود: جامعه امروز عشایری استان جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار تن را در خود جای داده، که این تعداد سهم بزرگی می‌تواند در تحولات و موفقیت‌های برجسته استان داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: عشایر می‌توانند بازوان توانمند تولید و خود کفایی باشند و با توجه به حضور خوب و مؤثر جوانان عشایر، باید شاهد موفقیت‌های خوبی در خصوص شعار سال یعنی جهش تولید باشیم.

او افزود: برای رسیدن به جایگاه خوب در عرصه‌های جهانی و منطقه‌ای باید بتوانیم برخی فعالیت‌های سنتی در زمینه تولید را بشکنیم و طرح نویی در این خصوص در اندازیم، زیرا با توجه به زیر ساخت‌ها و منابع خدادادی، سهم ما در اقتصاد جهانی باید بیشتر از این باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار