رسول پناه: مبلغ کف قرارداد با شرکت کارگزار در الحاقیه ثبت شده است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مبلغ ۱۱۰ میلیارد به عنوان کف قرارداد با شرکت کارگزار در الحاقیه ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این باشگاه بیان کرد: باید بگویم هفته پیش قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز را با الحاقیه‌ای تبدیل کردیم. این شرکت هم طبق جدول زمانی که به باشگاه تعهد کرده بود، روز گذشته اولین پرداختی خود را انجام داد و قرار است فردا (سه شنبه) بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را با این پول پرداخت کنیم.

او درباره برگزاری جلسه با برخی بازیکنان پرسپولیس مانند علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده گفت: بحث خاصی در این جلسات مطرح نشد و بیشتر صحبت‌های کلی را مطرح کردیم.

رسول پناه درباره ناراحتی بیرانوند به دنبال خروج از ساختمان باشگاه اظهار داشت: صحت خاصی بین من و بیرانوند مطرح نشد که به دلیل آن ناراحت شود.

او درباره اینکه شنیده می‌شود مبلغ ۱۱۰ میلیارد به عنوان کف قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار در الحاقیه ثبت نشده است، گفت: مبلغی که برای کف قرارداد در نظر گرفته ایم در الحاقیه ثبت شده و هم باشگاه و هم شرکت کارگزار این موضوع را اعلام کردند.

رسول پناه درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و معرفی ورزشگاه شهید کاظمی به عنوان بخشی از دارایی‌های باشگاه به سازمان خصوصی سازی بیان کرد: ما این ورزشگاه را معرفی کرده ایم و روند اداری خصوصی سازی همچنان ادامه دارد. فردا (سه شنبه) هم جلسه سازمان خصوصی برگزار می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت روند معرفی اعضای جدید هیئت مدیره گفت: من در جریان نیستم و معرفی اعضای جدید هیئت مدیره برعهده وزارت ورزش و مجمع باشگاه است. در این مورد تاکنون با من صحبت نشده است.

او درباره وضعیت بازگشت بازیکنان خارجی پرسپولیس با توجه به مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا برای شروع تمرینات از اول خرداد گفت: نامه‌ای به بشار رسن، کریستین اوساگونا و بوژیدار رادوشویچ ارسال کرده و از آن‌ها خواسته ایم سریع به ایران بازگشته و در تمرینات شرکت کنند.

رسول پناه در پایان اظهار داشت: آنتونی استوکس نیز همچنان جزء بازیکنان پرسپولیس محسوب شده و با ما قرارداد دارد. روند حقوقی قراداد او را هم مسئول حقوقی باشگاه پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار