جمع‌آوری کانکس‌های مجردی در سرپل ذهاب

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : جمع‌آوری کانکس‌های مجردی که کمک بسیار زیادی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته است همچنان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن پیرکرمی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امنیت مهم‌ترین مولفه برای زیرساخت‌های زندگی اجتماعی است که باید برای ایجاد آن تلاش کنیم.

او گفت: شهرستان سرپل ذهاب پس از زلزله دچار آسیب‌های اجتماعی زیادی شد که پس از آن طرح جمع آوری کانکس‌های مجردی و متکدیان و معتادان متجاهر به جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک شایانی کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: شهرداری سرپل ذهاب نیز در امر جمع آوری نخاله‌های رها شده از ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در کوچه و معابر توجه ویژه‌ای داشته باشد و در کمترین زمان ممکن آن را انجام دهد.

پیرکرمی ادامه داد: سگ‌های ولگرد در فضا‌های عمومی سطح شهر، موضوع جدی برای خطر سلامتی مردم است که باید شهرداری با همکاری کمیته اتلاف، تدابیر خاص اندیشیده و هرچه سریع‌تر اقدام‌های لازم را به کار گیرد.

او افزود: اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی سرپل ذهاب نسبت به افزایش کرایه رانندگان بین مسیر، بی تفاوت نباشند و هرچه سریع‌تر ضمن تذکرات لازم برخورد‌های قانونی با متخلفان انجام دهد.

او گفت: نهاد‌های حمایتی شامل کمیته امداد و بهزیستی نسبت به اسکان افراد زیرپوشش که در کانکس به سرمی برند، توجه ویژه داشته باشند و هرچه سریعتر جهت ساماندهی و اسکان در زیرسقف تدابیر لازم را به کار گیرند.

او به مشکلات حوزه آب در سطح روستا‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و کمبود فشار آب، اداره امور آب شهرستان بازدید میدانی از روستا‌های مورد هدف انجام و نسبت به مرتفع کردن مشکلات اقدام‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.