آماده سازی خیابان‌های عراق برای روز قدس؛

پلاکاردی زیبا به یاد فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت در بغداد نصب شد

پلاکاردی از تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر انقلاب، شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس با عنوان «اقامه نماز در قدس» در بغداد نصب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر چه به روز تاریخی قدس نزدیک می‌شویم، انزجار و خشم مردم جهان نسبت به رژیم جنایتکار صهیونیستی بیش از پیش خودنمایی می‌کند، رژیمی که بنا به فرمایشات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به زودی نابود خواهد شد و سلطه خود را بر سرزمین مقدس فلسطین نخواهد دید. 

به مناسبت روز جهانی قدس، بسیاری از کشورها از جمله ایران، عراق، سوریه و... شهرهای خود را برای راهپیمایی حماسی و البته متفاوت جمعه آخر ماه مبارک رمضان آماده کرده‌اند. مسئولان کشور عراق در اقدامی تأمل برانگیز و دیدنی، تصاویری از امام خمینی (ره)، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و رهبر معظم انقلاب اسلامی را روی پل اصلی شهر بغداد، پایتخت این کشور نصب کرده و ذیل آن نوشتند: «به زودی در صحن قدس نماز خواهیم خواند.»

آماده سازی خیابان‌های عراق برای روز قدس؛ پلاکارد بزرگی به یاد فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت در بغداد نصب شد


بیشتر بخوانید: نماهنگ زیبای «القدس درب الشهداء، شهید القدس»


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۴۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
این همه لشکر آمده به عشق سردار دلها و رهبر ولی امر مسلمین آمده ، درود و خداقوت بر دلنوشتهای تمامی خوبان عالم آزاد اندیشان عادل سر تا سر جهان عدالت گستر باد ، سردار دلها صدیق شهید بغض غم دوریت را در دل نهان کردیم سردار دلها و با اشک شوق وصالت در قدس شریف با هم آمیخته و در نماز جماعت محراب عشق خداوند جل جلاله پشت سر ولی امر مسلمین سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص به زودی فریاد می زنیم در صحن و سرای قدس شریف و اشک میرزیم و می گوییم هیهات مناالذله انشاءالله لبیک یا رسول الله ص لیبک یا حیدر کرار علی ع لبیک یا حسین ع و فتح قدس شریف و آزادی سر تا سر فلسطین اشغالی و نابودی لشکریان سفاک تروریستی آمریکایی و همپیمانانش در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص توسط داور مردان امت واحده رسول الله ص امت حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص رمز و انتقام خون و جان پاکت و یاران صدیق شهیدت خواهد بود سردار دلها لبیک یا قاسم سلیمانی . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ظهرابی فر یدونی
۱۶:۱۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشاالله که نماز جمعه آخر ماه رمضان را در قدس شریف برپا کنیم به امید خدا و پیروزی محور مقاومت در تمام جبهه های حق علیه باطل واین خون شهدا است که دارد به بار می نشیند انشالله که پرچم اسلام برکنبد مقدس بیت المقدس به اهتزاز دراید
آخرین اخبار