کاهش ۲۴ درصدی وقوع سرقت در سرخه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرخه گفت: وقوع سرقت در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن در این شهرستان ۲۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمد مهرابی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرخه در نشست خبری خود با جمعی از خبرنگاران گفت: در سال گذشته با کاهش ۲۴ درصدی وقوع سرقت نسبت به سال ۹۷ در شهرستان سرخه مواجه بوده ایم.

او با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده در شهرستان سرخه در سال ۹۸ به ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌رسید افزود: از جمله کالا‌های قاچاق کشف شده در سطح شهرستان مربوط به نوشابه‌های انرژی زا، گوشی همراه، لباس فله‌ای، روغن زیتون بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی سرخه اضافه کرد: علی رغم اینکه ایستگاه بازرسی مصوب در این شهرستان وجود ندارد، ولی با استفاه از ظرفیت پلیس راه به طور مستمر طرح ایست و کنترل اجرا می‌شود که در سال گذشته در زمینه کشف قاچاق بعد از شهرستان شاهرود رتبه دوم استان سمنان را به خود اختصاص دادیم.

سرهنگ محمد مهرابی با بیان اینکه نیروی انتظامی گسترده‌ترین یگانی است که با جامعه مردمی سر و کار دارد بیان کرد: در کنار آن نیز این یگان با موضوعات خدماتی، اجتماعی، اقدامات سلبی و مسائل دیگر نیز ارتباط مستقیمی با مردم دارد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.