اطلاعات سخت افزاری قدرتمندترین لپ‌ تاپ گیمینگ گیگابایت

لپ‌ تاپ Gigabyte Aero 15 در حال حاضر قدرتمندترین لپ تاپ ساخته شده از سوی این شرکت است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لپ تاپ گیمینگ Gigabyte Aero 15 جدیدترین لپ تاپ ساخته شده توسط شرکت گیگابایت بوده که ضمن داشتن سخت افزاری بسیار قدرتمند، از ظاهری زیبا نیز بهره می‌برد. این لپ تاپ تا حد ممکن باریک ساخته شده است و به نوعی می‌توان آن را به لپ تاپ‌های شرکت اپل از نظر ظرافت تشبیه کرد؛ در بخش پشتی این لپ تاپ لوگو گیمینگ شرکت گیگابایت وجود دارد که هنگام روشن شدن لپ تاپ، روشن خواهد شد. نمایشگر این لپ تاپ حدود ۱۵ اینچی بوده و از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. وزن این لپ تاپ نیز حدود ۴.۴ پوند است و در اطراف آن دریچه‌های نسبتا بزرگ هوا دیده می‌شود؛ کیبرد این لپ تاپ نیز از نوع RGB بوده و از روشنایی چند رنگ پشتیبانی می‌کند.

لپ‌ تاپ گیمینگ گیگابایت

استفاده از قدرتمندترین کارت گرافیک در لپ تاپ Gigabyte Aero 15

ظاهر این لپ تاپ اصلا به لپ تاپ‌های گیمینگ شباهت ندارد چرا که لپ تاپ‌های گیمینگ غالبا قطور و وزن بالایی دارند، اما این لپ تاپ اصلا این ویژگی‌ها را ندارد و شبیه به لپ تاپ‌های قابل حمل است. در بخش داخلی این لپ تاپ پردازنده هشت هسته‌ای نسل ۱۰ از خانواده core i7 به چشم می‌خورد که قدرت پردازش بسیار بالایی را به این لپ تاپ داده است؛ کارت گرافیک استفاده شده در این لپ تاپ برترین کارت گرافیک فعلی ساخته شده توسط انویدیا یعنی GeForce RTX 2070 Super Max-Q است که توانایی اجرای بازی‌ها با حداکثر توان گرافیکی را دارد.

هارد دیسک استفاده شده در این دستگاه از نوع SSD و با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت بوده و شرکت گیگابایت یک اسلات اضافی برای اضافه کردن هار دیسک دوم را نیز در آن قرار قرار داده است؛ حافظه رام این لپ تاپ نیز ۱۶ گیگابایت بوده و از نوع DDR4 است. قیمت این لپ تاپ از حدود ۱۷۰۰ دلار آغاز و مدل پیشرفته آن ۲۷۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار