با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود؛

بهره برداری از ۸۸ دستگاه ناوگان ریلی به ارزش ۱۴۴ میلیارد تومان

با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ۸۸ دستگاه انواع ناوگان ریلی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (سه‌شنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ۸۸ دستگاه ناوگان ریلی به ارزش ۱۴۴ میلیارد تومان، به بهره برداری خواهد رسید. این ۸۸ دستگاه ناوگان ریلی شامل واگن‌های مسافری، باری و لوکوموتیو با سرمایه گذاری ۸ شرکت حمل و نقل ریلی در ۷ شرکت داخلی تولید و یا به صورت کامل بازسازی شده است.

با برنامه‌ریزی شرکت راه آهن، تولید این تعداد ناوگان ریلی در سال جهش تولید در شرکت‌های داخلی، در اردیبهشت ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۳۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

گفتنی است، در فروردین ماه امسال در مرحله نخست ۵۶ دستگاه انواع ناوگان ریلی به ارزش ۱۲۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، در خطوط ریلی کشور به بهره‎برداری رسید.

در فروردین و اردیبهشت ماه امسال در مجموع ۱۴۴ دستگاه انواع ناوگان ریلی در شبکه به ارزش ۲۶۹ میلیارد تومان به بهره‎برداری رسیده است که در مقایسه با دو ماهه نخست سال گذشته، ۱۳۸ درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسنت بر شما
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۷:۰۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی خبر خوبی هست. امیدوارم ما یک جهش بزرگ حمل و نقل ریلی را تجربه کنیم احسنت بر شما
آخرین اخبار