توزیع اقلام تنظیم بازار و محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: اقلام تنظیم بازار و محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه اظهار داشت: برای توزیع اقلام تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان تا تاریخ ۹۹/۲/۳۰ مقدار ۶۴ هزار و ۹۳۵ کیلوگرم پیاز از شهرستان‌های جیرفت و کهنوج تهیه و در سطح استان توزیع شده است.

او گفت:  مقدار ۴۲۳۰ کیلوگرم خرما مضافتی از شهرستان بم توسط شبکه تعاونی روستایی استان تامین و درسطح استان کرمانشاه توزیع گردید. 
 صفایی در ادامه از تداوم توزیع آرد خام پز و خبازی در این ماه خبر داد و گفت: مقدار ۵۰۰۰۰۰ کیلوگرم آرد و ۸۵۰۰۰۰۰ لیتر مواد سوختی در سطح روستا‌های شهرستان‌های پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر، جوانرود، سرپل ذهاب، گیلانغرب وکرمانشاه توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در پایان خبر از صادرات ۹ هزار و ۴۳۵ کیلوگرم میوه ملون که از شهرستان خورموج و مقدار ۱۰ هزار و ۹۶۰ کیلو گرم گوجه فرنگی که از شهرستان بوشهر خریداری شده بود را از طریق مرز پرویزخان و توسط اتحادیه تعاونی روستایی به کشور عراق اعلام داشت.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار